vierailija
Ole sä hilj. aaMee kylmään suihkuun vähäksi aikaa niin helpottaa
Lu tka
Ole sä hilj. aaMee kylmään suihkuun vähäksi aikaa niin helpottaa
Liikaa ilolientä? Se lääkeaine voi vaikuttaa kehossa joitakin päiviä kuurin jälkeenkin...On kyl vähän yökkö olo.
Säkin tarttet kotihoidon yökköäMulle tuli kans yökkö olo, kun luin nuo Echon ja Km n viestit.
Mulla oli tänään perunoiden kanssa Paluu 1960-luvulle.
Öitä!Mä määrään kotihoitoa kaikille 3 x/päivä. Rättikselle lisäks ruokahuolto että söis terveellisesti.
Nyt mää meen uinaileen ja hui lai leen.
Öitä murut.
Perunat ja jauhelihakastike on kyl mun -80 -lukuakin.Mulla oli tänään perunoiden kanssa Paluu 1960-luvulle.
Ja jälkkäriksi vielä vohveleita, kermavaahtoa, kinuskikastiketta ja mansikkahilloa
Mä en ole tehnyt moneen vuoteen. Ja kun olen viimeksi tehnyt, maustoin mustapippurilla. Olen melkein kokonaan unohtanut maustepippurin ja nyt käytin sitä. Tuli ihan lapsuus mieleen .Perunat ja jauhelihakastike on kyl mun -80 -lukuakin.
Ja meillä ihan nykypäivää...
Nyt alkoi tehdä mieli mummin läskisoosia ja pottujaMä en ole tehnyt moneen vuoteen. Ja kun olen viimeksi tehnyt, maustoin mustapippurilla. Olen melkein kokonaan unohtanut maustepippurin ja nyt käytin sitä. Tuli ihan lapsuus mieleen .
Nyt alkoi tehdä mieli mummin läskisoosia ja pottuja
Oi vitsit se oli hyvää. Oikein sulasi suuhun.
SuliOi vitsit se oli hyvää. Oikein sulasi suuhun.
Nam!Mulla oli tänään perunoiden kanssa Paluu 1960-luvulle.
Jep. Nyt on hyvä olo.Liikaa ilolientä? Se lääkeaine voi vaikuttaa kehossa joitakin päiviä kuurin jälkeenkin...
Pitää tulla välillä kurkistamaan, onko palsta vielä pystyssäKeitts En ole unohtanut sua.
Mitään ottanut. Mut aina tykännyt susta.
Harvoin käyt täällä. Kiva kun sua näkee.Pitää tulla välillä kurkistamaan, onko palsta vielä pystyssä
Tarkoitit kai yökön kotihoitoa.Säkin tarttet kotihoidon yökköä
Harvoin tulee käytyä. Someaika menee pääasiassa Facebookissa ja jonkin verran Vauvalla.Harvoin käyt täällä. Kiva kun sua näkee.
No jestas sentään. Taas sama virhe johtuen siitä, että luuri tarjoaa aiemmin kirjoitettuja sanoja. Täytyy ottaa autocorrect pois