Millo oot syöny viimeksi kebabbia?
Voihan nenä. Ruottalainen iski lätyn verkkoon. 2-2
Voihan nenä. Ruottalainen iski lätyn verkkoon. 2-2
Muistaakseni viime vuonnaMillo oot syöny viimeksi kebabbia?
3-2 ruottille. Suomen molari imasiVoihan nenä. Ruottalainen iski lätyn verkkoon. 2-2
Taas sivusto heitti mut ulos...3-2 ruottille. Suomen molari imasi
Mo de suuttui kun puhuit vihreistä boltseistaTaas sivusto heitti mut ulos...
Kateelliset on varmaan laihiksellaMo de suuttui kun puhuit vihreistä boltseista
Vihreät kuulat onKateelliset on varmaan laihiksella
olin saunassaMenikö ruutiksella ja algomalla voimat kun ei näy täällä?
Olen saanut rasian joka joulu viimeiset 30v. Kyllä niitä väkisin muutaman päivässä syöVihreät kuulat on
Muistaakseni viime vuonna
Mäkin sain niitä aina varmaan 10-15v aikana joka jouluna vaikka olen aina inhonnut niitä syvästi. Nyt ei ole onneksi näkynyt muutamaan jouluun mutta silti joka joulu vähän pelottaa paljastuuko paketista niitä oksennus nousee kurkkuun jo pelkän paketin nåkemisestäOlen saanut rasian joka joulu viimeiset 30v. Kyllä niitä väkisin muutaman päivässä syö
Jos on tietyn ajan pois plussalta niin kirjautuu ulos.Taas sivusto heitti mut ulos...
No onneksi se rasia on sellainen, että sen voi antaa jollekin myöhemminMäkin sain niitä aina varmaan 10-15v aikana joka jouluna vaikka olen aina inhonnut niitä syvästi. Nyt ei ole onneksi näkynyt muutamaan jouluun mutta silti joka joulu vähän pelottaa paljastuuko paketista niitä oksennus nousee kurkkuun jo pelkän paketin nåkemisestä
Emmä ollut yhtään pois. Kunhan vaan heitti pihalle huvikseenJos on tietyn ajan pois plussalta niin kirjautuu ulos.
No tässä taitaakin juuri olla hirttäjäiset käynnissäSori taas tää sama vanha kuva.
Mut näin Turkkuses:
Niin. Yleensä olen vienyt ne sitten anopilleNo onneksi se rasia on sellainen, että sen voi antaa jollekin myöhemmin
Taas sivusto heitti mut ulos...
PinppirasiaaMinut myös, en saanut joulna rasiaa
Minut myös, en saanut joulna rasiaa
mää sain kerran mutta olis maistunu usiamminkinMinut myös, en saanut jouluna riemurasiaa