Meinaatko, että se on jokin yleisötapahtuma kuten keskiajalla? Viedään sut Turun kauppatorin kuoppalle hirttäjäisiin?No...
Tuutko mukaan pukaman hirttäjäisiin?
Meinaatko, että se on jokin yleisötapahtuma kuten keskiajalla? Viedään sut Turun kauppatorin kuoppalle hirttäjäisiin?No...
Tuutko mukaan pukaman hirttäjäisiin?
Turuus on höyläjäisetkin aina tapaninpäivänä, etkö tienny?Meinaatko, että se on jokin yleisötapahtuma kuten keskiajalla? Viedään sut Turun kauppatorin kuoppalle hirttäjäisiin?
Eh. Joulurauhan julistuksen tiedän. Siinä mun tietämysTuruus on höyläjäisetkin aina tapaninpäivänä, etkö tienny?
Hei mä tiedän mitä kivaa tehdään kun tulee tylsää...höylätään ketjun miesten eturauhasiaNe voi käydä hirttämässä pois. Kuulostaa hauskalta, melkein yhtä hauskalta kuin eturauhasen höyläys
Eli hän painaa n +60kgEn oo varma, mutta ainakin +25-30kg versus minä?Kuin?
Siis naapuriEli hän painaa n +60kg
Kiitos tarjouksesta, mutta ei kiitos.Hei mä tiedän mitä kivaa tehdään kun tulee tylsää...höylätään ketjun miesten eturauhasia
Sulle puetaan pehmustetut käsiraudat.
Joo mä olen niin kyl.. kipeä.Onpa Mekki huonossa kunnossa kun noin monta tarvitaan kotihoidosta avustamaan pesuissa.
Na na na na na na na na na na na Bätmäääänheh-heh hah-hah-ha
Mut niitäkään ei saa höylätä liikaa, sit kusettaa kuulemma koko ajan.Hei mä tiedän mitä kivaa tehdään kun tulee tylsää...höylätään ketjun miesten eturauhasia
Kulllin kipeäJoo mä olen niin kyl.. kipeä.
Mikäs suaki vaivaaheh-heh hah-hah-ha
Mä voin tulla mutta pesen suihkulla.Kokeillaas.
Tulisko joku pyyhkimään mun pyllyn
Mikäs suaki vaivaa
Mä voin tulla mutta pesen autotallissa painepesurilla.
Rättis etsii Bic Mäkkiä tai tuplajuustoa syvällä Afrikan sydämessä.Touhutipaton tammikuu, dr Livinkstone otaskun
Höh, Mekulle ei tosiaan pysty vastaamaan jos lainaa tämän tekstiä!
Rättis etsii Bic Mäkkiä tai tuplajuustoa syvällä Afrikan sydämessä.
Rättis etsii Bic Mäkkiä tai tuplajuustoa syvällä Afrikan sydämessä.