vierailija
Miesten flunssa on aina vakava paikkaVakava...mhahahahaha
Miesten flunssa on aina vakava paikkaVakava...mhahahahaha
Jep. Juuri minäkin vastasin niin.Ellu, miesten sairaudet ovat AINA vakavia. Miehet on niiiin herkkiä
Ohan ne, siis vakavasti ottaen...eräskin tuttu ystäväihanuuswhatevä, on sairastellut jo pitkään...Ellu, miesten sairaudet ovat AINA vakavia. Miehet on niiiin herkkiä
no sitähän minä mielessäni arvuuttelen tämön tästä
No se olis kyllä ollut ihmiskunnan tuho jos se rooli olis miehille nasahtanutOhan ne, siis vakavasti ottaen...eräskin tuttu ystäväihanuuswhatevä, on sairastellut jo pitkään...
Onneks eivät joudu synnyttään
Yks mies kysyi kerran miltä synnytys tuntuu, en osannut muuten kuvaillla sitä joten pyysin (frendit sarjaa siteeraten) häntä kuvittelemaan miltä tuntuis kun sieraimesta tungettais ulos vesimeloniaNo se olis kyllä ollut ihmiskunnan tuho jos se rooli olis miehille nasahtanut
Tuo on melkoisen kuvaavaYks mies kysyi kerran miltä synnytys tuntuu, en osannut muuten kuvaillla sitä joten pyysin (frendit sarjaa siteeraten) häntä kuvittelemaan miltä tuntuis kun sieraimesta tungettais ulos vesimelonia
pah, synnyttäminen on helppoa ku heinäntekoYks mies kysyi kerran miltä synnytys tuntuu, en osannut muuten kuvaillla sitä joten pyysin (frendit sarjaa siteeraten) häntä kuvittelemaan miltä tuntuis kun sieraimesta tungettais ulos vesimelonia
Meni kyllä aika hiljaseks, jostain kumman syystä
Ei saa naureskella vakaville asioille...Vakava...mhahahahaha
Riisiä, tomaattikastike ja broiskun koipia.Mitä ruokaa meinasit tehdä?
Nam namRiisiä, tomaattikastike ja broiskun koipia.
Namnam myös sun herkuilleMeille tulee päivälliseksi itsetehtyjä hampurilaisia. Pihvillä, pekonilla, savujuustolla ja salaatiti, tomaatit ja kurkut toki kans.
Sämpylät kyllä ostin ku en jaksa alkaa vääntää taikinaa.
Miksi lapset ei saa ranskalaisia, nakkeja tai lihapullia?Paula pistää simmut kiinni kun kerron mitä meillä syötiin
Ranskalaisia, kanakebsua, nakkeja ja lihapullia "kaikilla mausteilla"
Toki salaattia myös
Taidanpa osallistua rättiksen punnitusketjuun keräämällä +lukemia
Muksut meni vähän terveellisemmällä linjalla, kana-kasvis-riisillä
Ja eikö ne ihmettele ruokapöydässä jos syötte eri ruokaa, vai sanotteko lapsille että tämä mitä itse syötte on aikuisten ruokaa?Miksi lapset ei saa ranskalaisia, nakkeja tai lihapullia?
Mä en vaan kykene katsomaan tota Snowta. Tuure Boelius on toinen jota en kykene katsomaan.
Miksi lapset ei saa ranskalaisia, nakkeja tai lihapullia?
Televisiosta?Mä en vaan kykene katsomaan tota Snowta. Tuure Boelius on toinen jota en kykene katsomaan.
Yhtään mistään... Saanen olla eri mieltä kanssanne.Televisiosta?
Emminäkään, mutta youtubesta ihan siedettävän hauskoja pätkiä
Luulin että kaikkien lasten herkkua on nakit ja lihapullatJos ne ei tykkää?
Mä valitsisin noista kanan ja riisin.
Kivikylän pierunhajulihapullat ja atrian mauttomat nakit ei kyllä oikein maistu meilläLuulin että kaikkien lasten herkkua on nakit ja lihapullat