Unirytmit päin pyllyä, mikähän tästä tullee
Unirytmit päin pyllyä, mikähän tästä tullee
Sanos muuta.Unirytmit päin pyllyä, mikähän tästä tullee
Et niin kun kiusaat aina sitä.Mekolle päivää ei saa taas vastata.
Mä en kiusaa ketään,ni ku sä.Et niin kun kiusaat aina sitä.
Kyllä teet niin. Tiedän sen. Harmaana esiinnyt...Mä en kiusaa ketään,ni ku sä.
Sanos muuta.
En kiusaa enkä myöskään esiinny harmaana. Et tiedä yhtään mitään.Kyllä teet niin. Tiedän sen. Harmaana esiinnyt...
Koskas sulla loppuu loma ja alkaa työt?Kyllä teet niin. Tiedän sen. Harmaana esiinnyt...
Tiedän kaikki palstan salaisuudet koska olen epekEn kiusaa enkä myöskään esiinny harmaana. Et tiedä yhtään mitään.
EtTiedän kaikki palstan salaisuudet koska olen epek
Niinkuin sinäIkävää että nykyään hullut ovat avohoidossa.
ja tuohon sortuu tuon kirjoittajan mukaan juurikin aikuiset enemmän kuin nuoret.Kunnianloukkaus ja yksityisten tietojen levittäminen:
Tyypillisin nettikiusaamistapaus on jonkun ihmisen haukkuminen tai henkilökohtaisten tietojen, kuten perheolojen, alastonkuvien tai jopa rikoshistorian, levittäminen netissä. Jos kyseessä on valheellinen väittämä tai puhdas loukkaus, voi kyseessä olla rikos nimeltä kunnianloukkaus. Yksityisten tietojen levittäminen taas saattaa olla yksityiselämää loukkaava tietojen levittäminen.
Niinpä ja nettikiusaamisesta voi tehdä rikosilmoituksen.ja tuohon sortuu tuon kirjoittajan mukaan juurikin aikuiset enemmän kuin nuoret.
Harmaana oleva on kiusaaja.Kuka on kiusaaja ja kuka on kiusattu?
Sekö, joka sanoo ” kyllä” vai se joka sanoo ”ei”?
Päivää ja pikaista paranemista.Päiväätä. Ei jaksanutkaan mennä töihin tänään. Sentään hieman flunssa helpottaa, ainakin tuntuu siltä
Kiitoksia. Mitäs sinne kuuluu? Kävitkö Mantan Markkinoilla? Ajoin siitä ohi eilen. Väkeä ja turisteja oli kuin pipoaPäivää ja pikaista paranemista.
Päivää,pikaista parantumistaPäiväätä. Ei jaksanutkaan mennä töihin tänään. Sentään hieman flunssa helpottaa, ainakin tuntuu siltä
Kuka on kiusaaja ja kuka on kiusattu?
Sekö, joka sanoo ” kyllä” vai se joka sanoo ”ei”?
Alkuperäinen kirjoittaja [/QUOTE:Ei kannata yleistää mmyös harmaa voi tehdä ilmoituksen. Vaikka joillain ei ole nimimerkkiä. se ei oikeuta olemaan kaikkia kohtaan ilkeä.