Avokado on terveellistä.Ei mitään
Tai no avokado on tosi rasvasta ja toi nuudeli taas ei mun mielestä kuulu sushiin ja toi on SUSHISALAATTIA
Jos se riisinuudeli korvaa riisin?
Avokado on terveellistä.Ei mitään
Tai no avokado on tosi rasvasta ja toi nuudeli taas ei mun mielestä kuulu sushiin ja toi on SUSHISALAATTIA
Onhan se terveellistäAvokado on terveellistä.
Jos se riisinuudeli korvaa riisin?
Onhan se terveellistä
Mikähän kun joskus näen unta että olen menossa kotiin. Olen jossakin mitä paikkaa en tunne mutta on kova yritys päästä kotiin. Kävelen melko pitkän matkan ja sitten menen pysäkille josko pääsis bussilla kotiin. Tähän asti en ole päässyt kotiin. Näin tuon unen taas viime yönä.
mä näin unta jossa olin saamassa Pillua
tietenkin heräsin ennenku sain
Mä olen nähnyt joskus ton tyyppistä myös, mutta siinä olen aina samassa kaupassa missä on myös iso parkkihalli...itse kaupassa saattaa olla 70-luvun aikaisia naisten vaatteita loppuunmyynnissä ja mä yritän löytää sieltä ulos ennen sulkemisaikaa, että pääsisin kotiin...harhailen edelleen jossain siellä hyllyjen keskelläMikähän kun joskus näen unta että olen menossa kotiin. Olen jossakin mitä paikkaa en tunne mutta on kova yritys päästä kotiin. Kävelen melko pitkän matkan ja sitten menen pysäkille josko pääsis bussilla kotiin. Tähän asti en ole päässyt kotiin. Näin tuon unen taas viime yönä.
mä näin unta jossa olin saamassa Pillua
tietenkin heräsin ennenku sain
No on avokado tuossa turha kun lohessa ja majoneesissä on rasvaa.Tätä sallaattia tekis kyllä mieli kokeilla..tosin jättäisin varmaan nuudelit tosta pois ja avokaadot.
https://www.soppa365.fi/reseptit/kala-arjen-nopeat-juhli-ja-nauti-salaatit/sushisalaatti
Nii ja ennen leipäkin oli leipää, miehet rautaa ja laivat puuta hiiohoi!Hymiöt on hanurista, siis nää nykyiset, entiset oli mukavampia, niitä ei vissiin ollut näin paljon ku nyt, mutta niitä oli kattavammin, hieman ristiriitaista, mutta näin se vain on
Sitä mä just mietin...No on avokado tuossa turha kun lohessa ja majoneesissä on rasvaa.
ja resitentti oli KekkonenNii ja ennen leipäkin oli leipää, miehet rautaa ja laivat puuta hiiohoi!
Pikkuveli mietti joskus pienenä Kekkosen nimeä ja oli lopulta aivan varma, että se on joko Kukkeli tai Kikkelija resitentti oli Kekkonen
Pikkuveli mietti joskus pienenä Kekkosen nimeä ja oli lopulta aivan varma, että se on joko Kukkeli tai Kikkeli
ja resitentti oli Kekkonen
ei hajuakaan, en osaa analysoida ihmisen persoonaa kuvan perusteellaAjatteleppa ettet tietäisi että kuka Kekkonen on ja teet sitten analyysin pelkän kuvan perusteella kuka hän on, niin kuka hän on?
ei hajuakaan, en osaa analysoida ihmisen persoonaa kuvan perusteella
EiAlkaako pikkuveljesi nimi äm-kirjaimella?
niimpäSe ei välttämättä ole huono asia tai sitten on
Ei
Kuin?