Relaatio 472

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miltsii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samaa mieltä että ilman osaavia sekä taitavia guruja en oisi päässyt ihan näin pitkälle! :)(y)
Saa nähdä saadaanko tänään vielä yhteistyöllä tämä viimeinen 4 kirjaiminenkin..

Aika hyvin sanoit tuon, ihan muutama arvaus niin wikeistä,googlella kuin omalla tietämyksellä sekä varoiksi suurinosa pelilistoista menty läpitte..

olen melko varma et tässä on joku kirjoitusvirhe ja ollaan kokeiltu ks sanan oikea muoto.. Ellei tää sana ole täysin hepreaa

oon kans käyny läpi wikit enkuks ja suomeks, erilaisia atk sanastoja, lyhenteitä etc. mitä ikinäkään on mileen juolahtanut. Ihan jännä nähdä mikä se sitten lopulta on. :D tai sit se on joku ihan älyttömän helppo mitä kukaan ei osaa ees aatella :D eihän nämä loppuen lopuksi oo ollu kauheen pahoja, mut kirjoitusvirheet ja muut ihme sanamuotoilut on tuonu lisähaastetta melkoisesti.

Totta sanot, kirjoitusvirheet, muodot/monikot ja miten liittyy toisiinsa (ja miten löydät sen haetun,jos ei ole tuttua itsellesi eikä wikissä/fandom mainita edes sitä) tuovat mukavasti haastetta relaation tekemisessä..
Itse sanat ei ole ylitsepääsemättömiä vielä ollut.

Mielenkiinnolla myös odotan mikä toi 4 kirjaiminen onpi ja miten se liittyy tietokoneeseen.. :)

Joo, en löydä tuota viimeistä ti..ko..4. Ken sen keksii on varsinainen guru :) Olkoon tämä mun puolesta tässä. En jaksa enää hakea. Voisko laatija tässä kohtaa jo tulla apuun ja muutama kirjoitusvirhe ois hyvä korjata :)

Joo, en löydä tuota viimeistä ti..ko..4. Ken sen keksii on varsinainen guru :) Olkoon tämä mun puolesta tässä. En jaksa enää hakea. Voisko laatija tässä kohtaa jo tulla apuun ja muutama kirjoitusvirhe ois hyvä korjata :)
Sama homma. Noita kirjainlyhenteitä oon jo kokeillu tarpeekseni, niitähän on loputtomasti, ja jos se onkin joku helppo yleissana niin eipä juolahda mieleen.

Samaa mieltä,ei juolahda mieleen eikä yksikään kirjainlyhynne tahdo mennä (ellei siinä ole relan tekijällä käynyt kirjoitusvirhettä ja siksi emme saa oikein ks sanaa). Olen kokeillu mm. akku,aihe,file,haku,page,sivu,tavu,giga,tera,mega yms ns yleissanoja ei vain mene kohdalleen.. o_O

Jokunen kirjoitusvirhe korjattavaksi:
Ensimmäinen maailmasota: Maailmansota, ky..so.. kirjoitetaan erikseen
Kristinusko: Pr..ki.. yhteen, Lus.. kirjoitetaan Luc.. ti..ko..an.. yhteen, Sh.. kirjaimet vaihtaneet paikkaa, So.. c:n tilalle k
Lyhytikäinen: Ri..Ro.. yhteen, Tr..fa.. yhteen
Sarjakuvat Sp..ma yleensä väliviivalla
Sarjakuvat: A.. Kr.. my.. keskimmäisessä sanassa yksi kirjain liikaa
Pääkaupunki: Ei..to yleensä väliviivalla
Muumit: Po..po..po puuttuu kolmannesta sanasta kirjain ja Pi..va.. kirjoitetaan erikseen ja toka sanasta puuttuu yksi kirjain

Ei pahoja, mutta kuitenkin...

Viimeksi muokattu:
Pari virhettä lisää korjattavaksi

Muumit ruudussa lamu 13 (pi...) väärinkirjoitettu ja tämä kuuluisi olla erikseen.
Kristinusko: al...rä kirjoitusvirhe

Ja se tietokonepelit ruudun tietokone 4 kirjainta puuttuu edelleen. vinkki kelpaa siihen.
Jos tekijä sattuu näkemään niin sen voisi kyllä jo vihjata mikä se on..

Kiitos vinkanneille. Sil aukesi viimein. :)

Vähän yli puolet sanoista vielä puuttuu ja yksi ruutu harmaana:
LYHYTIKÄINEN
alaosan rajasana sn 5
KRISTINUSKO
usk 12 ja siitä 11 jee
pääsanasta 9 + 6 oikealle