vierailija
En ole tuo, mutta ehkä 1/2 miljoonaa egeä hyödyttää kansantaloutta, kun satuilun kannattamisen sijaan raha kiertää jossain konkreettisemmassa. Palveluissa, toivottavasti kotimaisissa hyödykkeissä ja elintarvikkeissano miten tuo asia sinua heiluttelee
paskat kiertääEn ole tuo, mutta ehkä 1/2 miljoonaa egeä hyödyttää kansantaloutta, kun satuilun kannattamisen sijaan raha kiertää jossain konkreettisemmassa. Palveluissa, toivottavasti kotimaisissa hyödykkeissä ja elintarvikkeissa
Mistä sä ton puoli miljoonaa oikein repäisit?En ole tuo, mutta ehkä 1/2 miljoonaa egeä hyödyttää kansantaloutta, kun satuilun kannattamisen sijaan raha kiertää jossain konkreettisemmassa. Palveluissa, toivottavasti kotimaisissa hyödykkeissä ja elintarvikkeissa
Kirkon jäsenmäärä tulee laskemaa edellisestä vuodesta pyöreästi 50 000 jäsenen verran. Keskimäärin kirkollisveroa maksetaan 250 euroa per jäsen, jossa maksettu kirkollisvero on jaettu kaikkien jäsenten kesken tasan, myös lasten ja eläkkeellä olevien. Tämä tärkoitaa, että kirkko tulee menettämään noin 12,5 miljoonan kirkollisverot.Mistä sä ton puoli miljoonaa oikein repäisit?
Valehtele vähemmän.Suvacit iloitsevat kirkosta eroamisia, koska he haluavat hajoittaa Suomen yhtenäiskulttuurin. Eli tämä on tyypillistä hajoita ja hallitse -politiikkaa.
Siihen ja elostelija Laajasalon skumppa iltoihin.Kirkot varat ei todellakaan mene muuhun kuin sijoitustoimintaan
Usko pois, niillä se valta on loppuen lopuksi ja muut esittävät vain sitä teatteria.Minulla on parempaakin käyttöä omille rahoille kuin maksaa piispojen 120 000 euron vuosipalkkaa + päälle kattava edustuspaketti.
Luulin että kansa on köyhempää kuin onMistä sä ton puoli miljoonaa oikein repäisit?
HS: Mielipide | sunnuntaidebattiTämähän ei pidä paikkaansa kun koko ajan on lapsia kastettu uskontoon
Palat helvetin tulessaHS: Mielipide | sunnuntaidebatti
"Lapsikaste on kirkolta moraaliton käytäntö"
Evankelisluterilaisen kirkon ei pitäisi ottaa jäsenikseen alaikäisiä, jotka eivät ymmärrä jäsenyyden merkitystä, sanoo professori Kari Enqvist.
No onneksi kirkon kannalta kaikki ei tienaa yhtä hyvin, minun tuloilla menetys olisi 52,8 miljoonaa. HärregyydLuulin että kansa on köyhempää kuin on
tässä mun laskelma jos olisin kirkon jäsen
Kirkollisveroa maksat 1 056,23 € vuodessa. Veroprosenttisi on 1,70 %