Onko teidän kaupungeissa lahjoitetaan ilmakseksi ryhmää? Meillä on ja se on NIIN ihana!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Meillä on sellainen FB-ryhmä, täytyy pyytää jäseneksi sillä muuten ei näe juttuja. Kaikki lahjoittelee siellä ilmaiseksi asioita, kaikki on ilmaista.
Olen lahjoittanut mm. lasten vaatteita, kenkiä, koruja, vauvojen tavaroita yms.
Olen saanut sieltä vaikka mitä ihanaa meille tarpeellista, lampun, juomalaseja, leikkiteltan, kirjoja, polkupyörän kolmevuotiaalle...
Ryhmässä on niin hyvä henki ja ihmiset on mukavia. Siellä on kaksi ihmistä kenellä on liikkeet meidän kaupungissa ja heille voi jättää jonkun tavaran haettavaksi jos hakija ei ehdi hakea kotoa. Eli haku joko lahjoittajan kotoa tai toisesta näistä liikkeistä. Olen niin iloinen tästä ryhmästä ja ihmisistä keneen olen saanut tutustua ryhmän kautta!
Järjestelen juuri kotiani ja etsin kaiken mitä ei tarvita, kuvaan ja laitan ilmoitukset sinne ryhmään.

Onko muuallakin näin hyvin toimivia lahjoitusryhmiä?

Miten muuten jos on muuttamassa uuteen ksupunkiin ja haluaisi liittyä sen kaupungin facebookryhmään niin siinä kysytään yleensä sellaisia kysymyksiä kaupungista joita en tiedä koska olen vasts muuttamassa. Pitääkö kaupungissa asua ensin kolme vuotta ja selvittää kaikki sen historiasta ennen kuin voi liittyä mihinkään ryhmään...

Miten muuten jos on muuttamassa uuteen ksupunkiin ja haluaisi liittyä sen kaupungin facebookryhmään niin siinä kysytään yleensä sellaisia kysymyksiä kaupungista joita en tiedä koska olen vasts muuttamassa. Pitääkö kaupungissa asua ensin kolme vuotta ja selvittää kaikki sen historiasta ennen kuin voi liittyä mihinkään ryhmään...

Niihin kysymyksiin voi kirjoittaa että en tiedä vielä sillä olen vasta muuttanut tänne. Niin ne näkee että et ole robotti.
Tai sitten kysyt täältä ne vastaukset... kyllä me tiedetään.

Mieilläpäin on roskalavaryhmiä, käytännössä "hae heti pois tilaa viemästä".
Kirppisryhmissä taas voi olla "vaihdetaan kahvipakettiin/maalarinteippiin/pilkkihaalareihin"

Yhteistyössä