Onko täällä ketään joka on hankkinut hoitoalan koulutuksen ja tarjoaa samalla vaihtoehtohoitohoitoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Esim. homeopatiaa, enkeli- tai vyöhyketerapiaa tai vaikkapa bioresonanssia.
Sinulle soittaa mies joka sanoo suoraan haluavansa ostaa sinulta seksipalveluja vastaanottohuoneessa. Ei mitään ekstraa vaan normaalia jyystöä kumilla. Saisit yhdestä käynnistä 2-3 kertaa normaalia enemmän rahaa eikä sinun tarvitsisi huijata ketään. Olisiko sinulla tarpeeksi itsekunnioitusta suostua?

Jos suostuu seksiin rahasta, niin siinä ihmisellä nimenomaan ei ole itsekunnioitusta.

En todellakaan suostuisi myymään itseäni. Seksiä mulla on vain oman aviomiehen kanssa. Kyllä, olen hoitoalalla, mutta en anna mitään enkelihoitoja tms. höpöhöpö-hoitoja. Enkä siis myöskään seksipalveluita.

Jos suostuu seksiin rahasta, niin siinä ihmisellä nimenomaan ei ole itsekunnioitusta.

En todellakaan suostuisi myymään itseäni. Seksiä mulla on vain oman aviomiehen kanssa. Kyllä, olen hoitoalalla, mutta en anna mitään enkelihoitoja tms. höpöhöpö-hoitoja. Enkä siis myöskään seksipalveluita.
Kysymys siis ei ollut suunnattu sinulle. Voisit sensijaan kertoa kumpaa halveksit enemmän, legitiimejä hoitoalan ammattilaisia jotka tarjoaa huuhaa-hoitoja vai prostituoituja.

Kysymys siis ei ollut suunnattu sinulle. Voisit sensijaan kertoa kumpaa halveksit enemmän, legitiimejä hoitoalan ammattilaisia jotka tarjoaa huuhaa-hoitoja vai prostituoituja.
Eniten mua kiinnostaa tietää, että minkä logiikan mukaan pitää olla riittävästi itsekunnioitusta seksin myymiseen? Et taida oikein tietää mitä tarkoittaa itsekunnioitus? Itseään kunnioittava ihminen ei myy itseään.

Yhteistyössä