Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Miehen tuntemuksia lapsettomuudesta?

Teen kyselyä miesten fiiliksistä hoitopaikoissa, otetaanko heidät tarpeeksi hyvin huomioon niissä. Pyytäisittekö miehiänne vastaamaan kysymyksiin, vastaamista ei tarvitse ottaa vakavasti, siellä on kevyitäkin kysymyksiä.

Linkki kyselyyn: https://forms.gle/yLg3j1kqF7oLgovw6

Vastaaminen kestää muutaman minuutin, kysymyksiä kymmenkunta, rasti ruutuun periaatteella, ei tarvitse kirjoittaa mitään. Vastauksista ei jää mitään henkilötietoja mihinkään, kysely on avoin, mutta toivon, että vain kohderyhmä vastaisi. Haluan kerätä ja jakaa eri hoitopaikkoihin palautetta, että pohtisivat, miten miehiä huomioitaisiin. Voisitteko myös jakaa linkkiä eteenpäin lapsettomuusryhmiin ja keskusteluihin.

PS. Jos käytte itse katsomassa kysymyksiä, älkää pliis vastailko kysymyksiin mitään, että saataisiin aidosti miesten tuntemuksia esille.
Kiitos jo etukäteen miestenne vastauksista.


ON: Oma mieheni kokee, että on vain ylimääräinen hengailija huoneessa ja vain minun tarvitsisi olla paikalla.

Olen ahkeraan lukenut keskustelupalstoja, joista löytyy hurjasti tietoa näistä asioista. Sellaista, jota eivät aina hoksaa kertoa klinikalla.

Minä 40 (1 teinipoika), mies 37 (ei lapsia). Takana: 1 inssi, 2 lyhyen kaavan IVF ja nyt alkaa ICSI pitkällä kaavalla. Sumut ens viikolla. Hoidossa TAYSilla.
 
Moi pitkästä aikaa! Rfsu:n uudet kiiltäväpintaiset testit ovat antaneet kauniin puhtaita ja selkeitä negoja, en ole muutamaan kuukauteen tuonut näytille epäselvää testiä. :) Nyt tarvisin mielipiteitä: olisko vähän viivaa näkyvissä?

7FD6B9C0-3285-4463-A38D-D182093A04E2.jpeg
 
Moi pitkästä aikaa! Rfsu:n uudet kiiltäväpintaiset testit ovat antaneet kauniin puhtaita ja selkeitä negoja, en ole muutamaan kuukauteen tuonut näytille epäselvää testiä. :) Nyt tarvisin mielipiteitä: olisko vähän viivaa näkyvissä?

katso liitettä 8997
Kyllähän tuossa näkyy olevan pinkki haamu, miltä näyttää kun taustan punainen väri kokonaan lähtenyt pois? Dippaa veteen jos väri juminut.
 
@Karvakorvat Täällä samat tunnelmat. Itsenäisyyspäivä meni synkissä tunnelmissa, la olis ollu 7.12, ja uutta plussaa ei ole km jälkeen kuulunut. Huolettaa samaan aikaan tuleeko sitä ikinä enää raskaaksi, ja jos tuleekin, niin sekin pelottaa. Ovis olisi 4 pvän päästä, mut mies reissussa 400km päässä, joten taitaa jäädä tämäkin kierto käyttämättä.. Ajattelin jo, että perkule ajan oviksen aikaan ihan asioikseen nusasemaan isäntää .
Koettaa olla liikaa miettimättä, mutta ei vaan mahda mitään että päivittäin tämä vauvattomuus pyörii mielessä..
 
Moi! Pakko oli hypätä kyselemään mielipiteitä asiasta. En tiedä tarkalleen kierrosta, mutta tällä viikolla pitäisi alkaa menkat. Tein aamupäivällä apteekin ultran johon tuli punainen haamuviiva. Tein apteekin raskaustestin myöhemmin ja sitten myös jonkin halvemman herkän testin ja molemmat negat. Mitä pitäisi uskoa.. Voiko tuo näyttää nuin väärin sitä haamua, onko kokemuksia?

Kiitos! :)
 
vierailija
Moi! Pakko oli hypätä kyselemään mielipiteitä asiasta. En tiedä tarkalleen kierrosta, mutta tällä viikolla pitäisi alkaa menkat. Tein aamupäivällä apteekin ultran johon tuli punainen haamuviiva. Tein apteekin raskaustestin myöhemmin ja sitten myös jonkin halvemman herkän testin ja molemmat negat. Mitä pitäisi uskoa.. Voiko tuo näyttää nuin väärin sitä haamua, onko kokemuksia?

Kiitos! :)
laita kuvaa niin voidaan arvioida
 
vierailija
Ootteko tienneet että jos kostea raskaustesti koskettaa kosteaan ovistestiin, raskaustesti saattaa imeä ovistestistä väriainetta ja antaa väärän positiivisen haamun tai jopa viivan?

Näistä löytyy esim. Youtubesta videoita jossa tän ilmiön näkee. Tuli mieleen mainita koska minä en tienny, ja huomasin täällä muutaman kuvan jossa oli ovistesti ja raskaustesti vierekkäin. Eli selitys väärälle haamulle saattaa olla tuo.
 

Yhteistyössä