No jos et muuta keksi ni laita musaa.Mitähän vittua? nyt?
No jos et muuta keksi ni laita musaa.Mitähän vittua? nyt?
Koska ne on tapuja!Ota ihan rauhassa, se on vain dildo! Ihan niitä samoja mitä näytetään kadulla mainoksissa ja telkussa jne.
Seksi ja itsetyydytys ovat ihan normaaleja asioita. Miksi niistä ei voisi keskustella?
En oo vielä ees 40.No olet jo +40 niin olet iäkäs
Vielä pahempaa!Ei ole mitään tuheroa vaan posliini, tänään juuri sheivasin.
Ja johan sanoin, että katson Harry Potteria masturboinnin sijaan!
Olet kylläEn oo vielä ees 40.
No niin, etköhän sä ole katellut tarpeeksi Harry Pottereita??Tietenkin, ja pölyjen pyyhintään!
No en, mun taikasauva ei poista hämähäkinseittejä tarpeeksi tehokkaasti!No niin, etköhän sä ole katellut tarpeeksi Harry Pottereita??
No jos et muuta keksi ni laita musaa.
No jos et muuta keksi ni laita musaa.
Mä en suostuis mihkään noistaTää on helppo! Vaihtoehto a!
Kauniita unia ja Päjäättömän kuvia!Sori että sain sut provosoitua.
Enkä voi edes jäädä leikkimään sun kanssa tän pidemmäks aikaa, koska huomenna ei saa nukkua ihan hirveän myöhään.
Kauniita unia ja hattaran kuvia kaikille kun urvahatte!
Piti laittaa tää
Mitä sillä tievolla tehethei epek koska tullee taas ruokakuvia?
ei sitteMitä sillä tievolla tehet
Mä olin jo hereillä!taas on kukuttu yöllä vaikka selvästikin olis pitänyt olla nukkumassa
meinaan noita jotka on riehunu yölläMä olin jo hereillä!
Pyykkikone hurisee, aamusmoothie on tehty, kaikki kukkavalot sytytelty ja nyt istahdan tähän ja juon puoli pannua kahvia.
Musta wokeissa on parasta just se, ettei muista. Välillä maistuu enemmän kalakastikkeelta, toisen kerran chililtä, joskus valkosipulista ja piristystä tuo jopa liika inkivääri kunhan sitä ei oo useammin kuin kerran vuodessa.Huomenta! Onpas palstalla ollut meno yöllä.. Täällä työnmerkeissä jo toista kahvitaukoa vietellään
Pitäis töiden jälkeen käydä kaupassa hakeen nuudeliainekset, onnistui viime viikonloppuna nuudeliwokki niin hyvin ja oli todella hyvää että haaveillen odottanu viikonloppua että pääsee tehtaileen uudestaan
Kun vaan taas muistais millä kaikella sitä maustoin...
Mä en oo muuten ohrattoa tehnyt pariin vuoteen Oon unohtanut kokonaan sen herkun Mies ei tykännyt, siksi varmaan unohtunut, mut muksujen kans tykättiin ja meille sitä ajoittain joskus teinhttps://yhteishyva.fi/reseptit/siemeninen-sieniohratto/recipe-4276
Tällaista sieniohrattoa uunilohen kanssa tulossa lounaaksi.