Ei ole. Elämä on parasta huumettaOnko nyt varmasti kaikki lääkkeet otettu?
Ei ole. Elämä on parasta huumettaOnko nyt varmasti kaikki lääkkeet otettu?
En vielä, mutta ennen nukkumaan menoa kyl ajattelin vetästä.Onko nyt varmasti kaikki vetäneet tumppuunsa?
Kah! Laphalainen juophohan she shiinä.Onko nyt varmasti kaikki lääkkeet otettu?
Hattaran kuvia Hämis!Mulla on pää vähän pipi, joten menen vetämään yhden panodiilin ja sitten tutumaan. Hyvät yöt kaikille. Olkaahan kiltisti, juurikin sinä!
Mä alan olee jo taitava tässä runkkailussa
Hyvä. Vedätkö käsityönä vai koneella?En vielä, mutta ennen nukkumaan menoa kyl ajattelin vetästä.
Kulttuurista jotakin ainakin! Linnaaputkaavankeutta!Kah! Laphalainen juophohan she shiinä.
Itse laiskana suosin konehommia mutta liian paska kone niin käsitöiksihän se yleensä menee. Ihan ookoo muuten mutta ranteet mennee kipiäksi.Hyvä. Vedätkö käsityönä vai koneella?
Emmä sittenkään ku töllöstä tulee Harry Potter!!!Hyvä. Vedätkö käsityönä vai koneella?
Ei muuta ko sukankutimet jne..ei täällä mitään haureuksiakaan enää harrasteta
Onhan tää kieltämättä vähän outoa ja mälsää!Ei muuta ko sukankutimet jne..
Oikeesti oon pahoillani..
tinderiin ja panoseurasivuille vaan profiilia!Onhan tää kieltämättä vähän outoa ja mälsää!
oletko tinderissä?tinderiin ja panoseurasivuille vaan profiilia!
Tää kuulemma parasta mun jälkeenOnhan tää kieltämättä vähän outoa ja mälsää!
Ei oo mun juttu. Oon melko nirso!tinderiin ja panoseurasivuille vaan profiilia!
Ehkäpä vois joskus jotain vempeleitä hommatakin.Tää kuulemma parasta mun jälkeen
ok. ei kait se kaikille käy.Ei oo mun juttu. Oon melko nirso!
Saha ja hiomakone ja sementtimyllyEhkäpä vois joskus jotain vempeleitä hommatakin.
Sihteeriopistoon sitten vaan!Ei oo mun juttu. Oon melko nirso!
Vaikka olenkin tämmöinen ahma, kyltymätön saalistaja ikinä en anna periksi.. Kokkeilehan niitä vekottimia nyt ensiksi ainaki.. katothan sitteEhkäpä vois joskus jotain vempeleitä hommatakin.
Ei oo!Noi on ihan paskoja kyniä, heitä pois ne ja oot onnellisempi
Mikä?Sää.li.ttävää