Lippaassa pidetään arvotavaraa. Kotelossa käyttötavaraa. Kotelo kestää kulutusta, lipas ei välttämättäMikä on lippaan ja kotelon ero?
Lippaassa pidetään arvotavaraa. Kotelossa käyttötavaraa. Kotelo kestää kulutusta, lipas ei välttämättäMikä on lippaan ja kotelon ero?
Mää kävin joKotona ja sauna on pian kuuma
Minä!!Silitin äsken kissaa niin se nukahti, silitin tyttöystävää se nukahti, tämähän toimii
Ruoka valmis vartin päästä, kuka Muistuttaa
Ja auto käy pensalla.Käyn pissillä
Lippaassa pidetään arvotavaraa. Kotelossa käyttötavaraa. Kotelo kestää kulutusta, lipas ei välttämättä
Ja auto käy pensalla.
Mercedes, entäpä sulla?Minkä merkkinen auto sinulla on?
eipäs ku riisselilläJa auto käy pensalla.
onkohan meillä mahkuja?EN KESTÄ!!!! Junnumömmömmöt alkaa 23.12!!!
Emmä usko!onkohan meillä mahkuja?
Hah hah ruosteisella Ladalla sä ajoit, kun viimeksi näin sut.Mercedes, entäpä sulla?
OnPaahtunut juusto, onko parempaa tuoksua?
Kuulin tänään töissä, että poikamiehen joulusiivouksen jäljiltä koti tuoksuu hyvälle.Paahtunut juusto, onko parempaa tuoksua?
Onko sulla koskaan tanko liukkaana ja lumen?Paahtunut juusto, onko parempaa tuoksua?
En oo muuten nähnyt Ladaa liikenteessä herran aikoihin!Hah hah ruosteisella Ladalla sä ajoit, kun viimeksi näin sut.
Mä olen nähnyt, täälläpäin on yhdellä maajussilla sellanen tosi vanha lada, vaikka ko. isännällä olis kyllä rahaa parempaankin autoon.En oo muuten nähnyt Ladaa liikenteessä herran aikoihin!
Köyhien ihmisten auto = KIAEn oo muuten nähnyt Ladaa liikenteessä herran aikoihin!
Se Niva on ihan makee armyvihreenä, mutta eipä niitäkään o näkyny. Liekkö Kiat summuut halvat himmelit syöneet Ladalta markkinat!
Lada Nivako?Mä olen nähnyt, täälläpäin on yhdellä maajussilla sellanen tosi vanha lada, vaikka ko. isännällä olis kyllä rahaa parempaankin autoon.
Ne on kyllä ylisöpöjä!!!Mä olen nähnyt, täälläpäin on yhdellä maajussilla sellanen tosi vanha lada, vaikka ko. isännällä olis kyllä rahaa parempaankin autoon.
Vielä köyhemmillä, kuten sulla, ei ole edes siihen Kiaan varaaKöyhien ihmisten auto = KIA