vierailija
Nouuu. älä mässytä vehnätöhnääJospa vääntäis sämpylöitä kun ei ole muuta tekemistä.
Nouuu. älä mässytä vehnätöhnääJospa vääntäis sämpylöitä kun ei ole muuta tekemistä.
Ei ole pelkkää vehnää.Nouuu. älä mässytä vehnätöhnää
10p + pkmMie kävin vielä cittarissa onpa ainakin kävelyä tullut tänään reippaasti.
Hyvä mulle tuli 11396 askeltaMullekin tuli eilen viesti, että tavoitteet on täytetty. En tosin tiennyt, että mulle sellaisia oli edes annettu
katso liitettä 8965
Mulla tuli vaan töissä kävellessä. Ei oo pahemmin tullut töitä tehtyä, kun on seilannut ympäri tehdastaHyvä mulle tuli 11396 askelta
PäivääJa päivää tännekin
KylläPäivää! Oon sit alkanu näemmä nukahtaan sohvalle iltaisin Nitkahdan vaan yhtäkkiä ilman varoituksia
No, sama kai missä nukkuu kuhan nukkuu Vai mitä @Elena777 ?
Ja iltaa juu!
Ja sitten huomionarvoinen asia. Eläkää silleen, ettei myöhemmin kaduta tekemättömät jutut.
Mä sain tänään taas puhelun siltä mieheltä joka ei kymmenen vuotta sitten uskaltanut. Viimeksi soitti kun erosi. Nyt toinen vanhemmistaan oli kuollut. Sääliksi käy mutta minkäs teet.
Ja iltaa juu!
Ja sitten huomionarvoinen asia. Eläkää silleen, ettei myöhemmin kaduta tekemättömät jutut.
Mä sain tänään taas puhelun siltä mieheltä joka ei kymmenen vuotta sitten uskaltanut. Viimeksi soitti kun erosi. Nyt toinen vanhemmistaan oli kuollut. Sääliksi käy mutta minkäs teet.
Mennäänkö päikkäreille?
Ja iltaa juu!
MennäänMennäänkö päikkäreille?
Kulkeeko henki paremmin tänään? Tulipa mieleeni, että kai ne sulle määräsi pitkäaikaista eikä lyhytvaikutteista suihketta. Pitkävaikutteista joutuu ottamaan viikkoja ennen kuin eron huomaaTulin äsken kotio, tai n. puoltuntia sitten...kävin kylässä ja saunottiin ja syötiin peuranlihasta tehtyä keittoa...ja nyt väsyttää niin ettei simmut meinaa auki pysyä
Mä söin äsken ja alkoi väsyttää.Tulin äsken kotio, tai n. puoltuntia sitten...kävin kylässä ja saunottiin ja syötiin peuranlihasta tehtyä keittoa...ja nyt väsyttää niin ettei simmut meinaa auki pysyä
Sait ylipuhuttua ja jätän tään tänne totisteeks siitä, että sun syy se että kohta nukun taasMennään