Tulenko auttamaan?Huomenta...pitäs varmaan heittää sohva parvekkeelta alas kun nukahdan jo melkein samantien kun nään sen
Tulenko auttamaan?Huomenta...pitäs varmaan heittää sohva parvekkeelta alas kun nukahdan jo melkein samantien kun nään sen
Voi apua, luin ensiks ihan muuta ehdotteluaTulenko auttamaan?
Voin mä muutakin tehdä.Voi apua, luin ensiks ihan muuta ehdottelua
Joo, kipataan se kaiteen yli tonne tielle
Jaa että tulisit paneen??Voin mä muutakin tehdä.
Ööö..jos en tuota.Jaa että tulisit paneen??
Ei hajuakaan.Vaihetaas aihetta kukkaruukkuun...mistähän voi johtua että rauhallinen kissa muuttuu yhtä äkkiä ravottareksi ja hyökkii jopa perheen koiran kimppuun, huutaa öisin, puree häntäänsä kunnon verihaavoja ulostaa verta?
Ystävättären äidin 10 vuotiaasta kissasta kysymys ja huomenna vasta pääsevät lekuriin
pms?Vaihetaas aihetta kukkaruukkuun...mistähän voi johtua että rauhallinen kissa muuttuu yhtä äkkiä ravottareksi ja hyökkii jopa perheen koiran kimppuun, huutaa öisin, puree häntäänsä kunnon verihaavoja ulostaa verta?
Ystävättären äidin 10 vuotiaasta kissasta kysymys ja huomenna vasta pääsevät lekuriin
Ei hajuakaan.
Voi olla. Kisu raukka.
Mä veikkasin puhelimessa hänelle virtsakiviä tai sitten, että on syönyt jotain mikä ollut liian kovaa ja tehnyt haavan jonnekin peräsuoleen...
Loinen? Oli mikä oli, niin toivottavasti tulee kuntoon.Vaihetaas aihetta kukkaruukkuun...mistähän voi johtua että rauhallinen kissa muuttuu yhtä äkkiä ravottareksi ja hyökkii jopa perheen koiran kimppuun, huutaa öisin, puree häntäänsä kunnon verihaavoja ulostaa verta?
Emmä usko, että on loinen.Loinen? Oli mikä oli, niin toivottavasti tulee kuntoon.
Hei @Elena777 !!! Myöhästyneet synttärionnittelut sulle!Syntymäpäivän kunniaks menen ottamaan päivätirskut
Tässä kuussa
Onko meillä täällä Jousimiesten ylivalta!?Mulla on tällä viikolla...
myös kauriilla on synttäreitä tässä kuussaHei @Elena777 !!! Myöhästyneet synttärionnittelut sulle!
Enpä taas aiemmin ehtiny palstalle, tää joka aikanen/päivänen kiire on ihan mahotonta...
Onko meillä täällä Jousimiesten ylivalta!?
Mäkin meinaan oon jouskari
KiitosHei @Elena777 !!! Myöhästyneet synttärionnittelut sulle!
Enpä taas aiemmin ehtiny palstalle, tää joka aikanen/päivänen kiire on ihan mahotonta...
Onko meillä täällä Jousimiesten ylivalta!?
Mäkin meinaan oon jouskari
Nope ja muutenkin saat tehdä tupladuunia se nuoli ahterissaauts
saanko pari kuukautta saikkua pahasta mielestä?
eih, nyt ottaa kuuppaanNope ja muutenkin saat tehdä tupladuunia se nuoli ahterissa
Joo, mutta vaan kahella jalalla seistenkai saan painaa duunit seisaaltaan?
Voi ei, kuulostaa tosi rajultaVaihetaas aihetta kukkaruukkuun...mistähän voi johtua että rauhallinen kissa muuttuu yhtä äkkiä ravottareksi ja hyökkii jopa perheen koiran kimppuun, huutaa öisin, puree häntäänsä kunnon verihaavoja ulostaa verta?
Mulla tuli mieleen pet sematary -leffa...Vaihetaas aihetta kukkaruukkuun...mistähän voi johtua että rauhallinen kissa muuttuu yhtä äkkiä ravottareksi ja hyökkii jopa perheen koiran kimppuun, huutaa öisin, puree häntäänsä kunnon verihaavoja ulostaa verta?
Hänellä ei taida olla allergiaa. Tuo allergia juuri laukaisee sen astman. Muuten menee ilman piippua, mutta kun käyn kisuja silittelemässä, niin täytyy vetää aeriusta ja piippua heti ku pääsee ulos.Sukulaisen miehellä on paha astma, mutta heillä on silti kaks isoa kissaa ja jättisuuri koira
On kuulema oireitakin, mutta on piipun kanssa pärjännyt ihan hyvin.