kukaan kun ei ole vielä itkenyt piloille palanutta kinkkua. eikä palaneita piparkakkuja
Johtuisiko siitä että ei niitä nyt vielä paistetakukaan kun ei ole vielä itkenyt piloille palanutta kinkkua. eikä palaneita piparkakkuja
vai ostaakohan ne valmiinaJohtuisiko siitä että ei niitä nyt vielä paisteta
vai ostaakohan ne valmiinaJohtuisiko siitä että ei niitä nyt vielä paisteta
Ei ostavai ostaakohan ne valmiina
Voi. Vanhempani paistavat kinkun niin että heti kun mittari näyttää oikeaa lämpötilaa +72-75 niin ottavat sen pois uunista ja silloin kinkku on mielestäni sellainen sitkeä. Pidän mureasta.Ei kinkunpaistossa voi epäonnistua. Uuniin paistomittarin kanssa ja pois kun on ollu tarpeeksi.
Mummin kinkku oli aina sellaista yön yli uunissa kypsynyttä ja aina niin ylikypsää ettei ehjää siivua saanut leikattua. Meinasi joka suupalalla tukehtua, koska ei mennyt kurkusta alasVoi. Vanhempani paistavat kinkun niin että heti kun mittari näyttää oikeaa lämpötilaa +72-75 niin ottavat sen pois uunista ja silloin kinkku on mielestäni sellainen sitkeä. Pidän mureasta.
Mun kinkku paistui viime jouluna liikaa ja kun irrotin verkon niin levis käsiin.Mummin kinkku oli aina sellaista yön yli uunissa kypsynyttä ja aina niin ylikypsää ettei ehjää siivua saanut leikattua. Meinasi joka suupalalla tukehtua, koska ei mennyt kurkusta alas
Mulla on tuommoinen piippaava mittari. Se piipittää kun tavoitelämpötila tulee vastaanMun kinkku paistui viime jouluna liikaa ja kun irrotin verkon niin levis käsiin.
Kiva siinä väsätä sinappihuntua päälle.
Ärsytti! Ensin kyttäät kärsivällisesti yön yli sen yön kinkun paistumisia ja sit kun viimeinen puoli tuntia tulee, niin ne paistomittarin lukemat kipuaa yhtäkkiä jotain megavauhtia.
Mistäs semmosia saa? Ja miten lujaa piippaa, havahtuuko siihen aaton vastaisena yönä kuorsatessa.Mulla on tuommoinen piippaava mittari. Se piipittää kun tavoitelämpötila tulee vastaan
Vaikka Ikeasta, jos ei satu olemaan uunin omana lisälaitteena. Vähän joka paikassa myydään noita digitaalisia mittareita. Edellisen ostin varmaan clas ohlsonilta, hajosi, kun lapset tiputtivat sen kerran. Munakellona käytetään ilman mittausta useinkin.Mistäs semmosia saa? Ja miten lujaa piippaa, havahtuuko siihen aaton vastaisena yönä kuorsatessa.
Hommaan semmosen. Sit sohvalle nukkumaan että herään siihe piippaukseen.
Peppu levis?Mun kinkku paistui viime jouluna liikaa ja kun irrotin verkon niin levis käsiin.
Kiva siinä väsätä sinappihuntua päälle.
Ärsytti! Ensin kyttäät kärsivällisesti yön yli sen yön kinkun paistumisia ja sit kun viimeinen puoli tuntia tulee, niin ne paistomittarin lukemat kipuaa yhtäkkiä jotain megavauhtia.
Harva nyt vielä kinkkua paistaa,oota viikko,niin eiköhän joku kerkiä itkemään täällä.kukaan kun ei ole vielä itkenyt piloille palanutta kinkkua. eikä palaneita piparkakkuja
Mun isä paistaa kinkun 80 asteeseen, sammuttaa uunin ja jättää sen kinkun sitten sinne vielä muhimaan. Tulee hyvää. Tuommoinen 72-75 on kyllä vielä liian matala lämpö.Voi. Vanhempani paistavat kinkun niin että heti kun mittari näyttää oikeaa lämpötilaa +72-75 niin ottavat sen pois uunista ja silloin kinkku on mielestäni sellainen sitkeä. Pidän mureasta.
Kyllä se piippaa kuten herätyskello. Näitä saa jokaisesta tavaratalosta tai vähän suuremmasta marketistaMistäs semmosia saa? Ja miten lujaa piippaa, havahtuuko siihen aaton vastaisena yönä kuorsatessa.
Hommaan semmosen. Sit sohvalle nukkumaan että herään siihe piippaukseen.
Saisko siihe torkkuhälyttimenKyllä se piippaa kuten herätyskello. Näitä saa jokaisesta tavaratalosta tai vähän suuremmasta marketista
Ei tartte. Piippaa niin kauan kuin pattereissa riittää virtaaSaisko siihe torkkuhälyttimen