Tulin kurkkaamaan mitä tänne muille kuuluu, ja huomasin että mun tiedot on vielä etusivulla. Ne voisi poistaa etusivulta. Kirjottelin tänne aluksi hetken, mutta kirjottelut jäi lyhyeen kun raskaus meni kesken jo rv 4+6.
Oi hyvä ihme nauroin tuolle vauvan sokerivedessä lillumiselle, hauskasti kirjoitat näinkin tympeestä ja stressiä aiheuttavasta asiasta!Mulla on nyt kolmas kerta kun narahdan paastoista. Mulla kyllä on ihan oikeita ongelmia näiden sokereiden kanssa, alkuun sit oli vaikea uskoa ja kakkosen kanssa sokerit pysyikin hyvinä sinne jonnekkin 25 viikolle. Sit alko heittelemään. Näissä kahessa viimisimmässä on enemmän sekasin ja tää nyt oli jo ihan alusta asti menetetty keissi. Mua stressaa nää tosi paljon ja teen kaikenmaailman kommervenkkeja et saisin paastot alas. Nytkin mittasin kolme kertaa tänä aamuna, eka oli 5,8, toinen 6 ja kolmas 5,3 (tää oli puristelematta niin toisaalta uskon et voiskin olla tää) - ja tälläsillä sitten pitäis arvioida mikäköhän se oikee taso sitten on. Eilen söin illalla kolme karkkia, kun meillä oli vieraita niin syytän nyt siitä et ne on oletettavasti korkeet. Oon tehny myös koko yön kattavia mittauksia kun on stressannu että nouseeko mulla todella koko yöksi sokerit taivaisiin ja vauva lilluu vaan sokerivedessä, mut ei, mulla nousee viideltä sokerit itsestään. Hiilareita kun välttelen niin etten stö kun vihreitä kasviksia ja jotain rahkaa mistä tulee hiilareita, niin saan sen pysymään rajoissa. Lisäks käytän nyt kanelia, juon vihreetä teetä, ostin eilen guaremia ja kromia et saisin nää matalimmiksi. Joo, pää sauhuu vaan kun en tiiä miten nää saisin rajoihin. os nää on tämmöset perkeleet viel vähän aikaa ja rakenneultrassa näkyy et kannan elefanttia, niin sit meen kädet pystyssä äippäpolille antautumaan. Kikkaillaan nyt siihen asti.
Onks sulla Eloveera sulla tulossa sektio ? Mun miehen siskolla oli radi kun sillä oli kaksoset eikä siitä välitetty mittään, vauvat synty tosi pieninä en kyllä muista kuinka aikasin. Mut oisko koska ne muutenkin joutuu tehotarkkailuun ja syntyvät pienempinä niin se on sitten se ja se sama onko sokereita mittailtu tahi nou.
Jes ja mä saan poksua 16+0
Tosi todennäköistä et ne on ihan ok. Ja vaikka tulis muutama ylitys, niin kokeilemalla se yleensä selviää mikä arvoja nostaa, jolloin ihan ruokavalion fiksaaminen riittää. Ja jos vaikka tarttis lääkkeetkin, niin oikeesti on tosi harvinaista et vauvalla tulis radin takia yhtään mitään. Sit kun tietää syödä oikeen, vauvat ei kasva jötkäleiksi ja sokeritasapaino kun on ollu kunnossa, ei tuu hapenpuutteita tai sokerit ei vauvalla heilu eikä jouduta sokeritippoihin.Oi hyvä ihme nauroin tuolle vauvan sokerivedessä lillumiselle, hauskasti kirjoitat näinkin tympeestä ja stressiä aiheuttavasta asiasta!
Mä nyt odotan että saan ens ma vasta haettua ne mittausvermeet ja katottua paastoja kotonakin, toivon sormet ja varpaat ristissä että ne paastot pysyisi matalana kotona eikä tarviis stressata niistä. Näen nimittäin jo myös itseni testaamassa kaikki googlesta löytyvät keinot paastoarvojen laskemiseksi ja stressaavani hiukset päästä noiden takia.
Mulla on rakennenultra huomenna.. vähän jännittää vaikka just viime viikolla neuvolalääkärissä katseltiin kaveriaTäällä on käyty rakenneultrassa, kaikki oli hyvin ja poikalupaus saatiin nyt on sellaista tasaista vaihetta, vielä ei oo tehty hankintoja mutta jonkun verran oon katellu vaihtoehtoja. Vointi ollut ihan ok, rasituksessa alavatsa kipeytyy ja tulee paineen tunnetta, sillon täytyy levähtää. Kävelyllä pystyy kuitenkin käymään ja vs arvot olleet ihan hyviä.
Onko muita rakenneultrassa käyneitä?