Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tiedätkö, Echo, jos tuntisit mut paremmin niin tykkäisit minusta ja heti raakasti.
Käyn kaksi kertaa kuukaudessa leipomassa pullaa, korvapuustia ja karjalanpiirakoita täkäläisellä kirkolla kirkon myyjäisiin
Olisit varmasti ihan mukava tyyppi IRL. :)

Mut älä ota tätä kauheana moitteena, mut uliset liikaa. "Minä mato vaivainen, ei edes hautaustoimisto kestä mua kun aikanaan olen niiden riesana". :rolleyes: Lopeta semmoinen, ja ole...öö...rapsakampi. Ilo pintaan. (y)
 
Ok, lopetetaan ulinat, mutta mitä saan tilalle?
Mitä saat? Kenen sitä pitäis antaa? (n)
Saat itsellesikin iloisen mielen. Sitä iloa kun vähän harjaannuttaa itselle, niin se hoitaa itseä.
Mua on sanottu töissä ilopilleriksi, mutta suruja mulla on elämässä silti. Mut oon jotenki tajunnu sen että surun aiheista huolimatta on pidettävä pää pinnalla, ja nauru auttaa siinä, ja se että tuo toisillekin sitä iloa. :)
 
Ei muuta mutta kuulen kuinka Päivi huutaa jossain etelä Suomessa nyt sydän vereslihalla lujaa ''EI''(n)
Mä voin katsoa murhasarjoja tai -leffoja, koska tappajia on ihmisissä. Munhan pitäis katsoa Tarantinot läpi ja Likanen Harri. Ne kuvaa Villiä Länttä tms.aikoinaan.
Mä en muutu murhanhimoiseksi niitä katsoessani.

Mut kauhua/kummitusleffoja en katso, siinä mennään alueelle joka ei oo tavisihmisen hallittavissa, ja siinä mennään suoraan alakerran touhuihin.
 
Mä voin katsoa murhasarjoja tai -leffoja, koska tappajia on ihmisissä. Munhan pitäis katsoa Tarantinot läpi ja Likanen Harri. Ne kuvaa Villiä Länttä tms.aikoinaan.
Mä en muutu murhanhimoiseksi niitä katsoessani.
:eek:
Mut kauhua/kummitusleffoja en katso, siinä mennään alueelle joka ei oo tavisihmisen hallittavissa, ja siinä mennään suoraan alakerran touhuihin.
Jaa niinkun alushousuosastolle?:X3:
 
Mitä saat? Kenen sitä pitäis antaa? (n)
Saat itsellesikin iloisen mielen. Sitä iloa kun vähän harjaannuttaa itselle, niin se hoitaa itseä.
Mua on sanottu töissä ilopilleriksi, mutta suruja mulla on elämässä silti. Mut oon jotenki tajunnu sen että surun aiheista huolimatta on pidettävä pää pinnalla, ja nauru auttaa siinä, ja se että tuo toisillekin sitä iloa. :)
Noh, jos joskus ulisen noin se on vain tyhjää ulinaa, mulla on kaikki hyvin ja olen suhteellisen tyytyväinen elämääni
On koti, on ruokaa, on terveys, on useita kavereita ja naisystäviä. Niin ja turva on kelkassa
Lapset ovat kunnollisia, pitävät huolen itsestään ja perheistään
 
Ja mä oon sitä mieltä että klassikot on uskovankin hyvä nähdä. Ne on elämää.
Mutta entäs ne sarjamurhaajat jotka toteuttivat fantasiansa, koska palvoivat saat*naa?
Jos muistelen oikein niin mm. Yhdysvaltojen yksi kuuluisimmista sarjamurhaajista oli se hemmo jota kutsuttiin ''Night Stalker'' nimellä ja hän oli satanan palvoja myös.
 
Mutta entäs ne sarjamurhaajat jotka toteuttivat fantasiansa, koska palvoivat saat*naa?
Jos muistelen oikein niin mm. Yhdysvaltojen yksi kuuluisimmista sarjamurhaajista oli se hemmo jota kutsuttiin ''Night Stalker'' nimellä ja hän oli satanan palvoja myös.
No noissa jutuissa menee joku pahuuden raja. Jotkut leffat on vaan pimeitä juttuja täynnä, eli mässäillään kaikella pimeällä. Hyvässä leffassa on toivon elementtejä, vaikka käsitellään vaikeita asioita.

Yritin katsoa yhdessä perheen lomareissussa Kätilö/Kätilöt-leffaa, mut siinä kun jotain venäläistä/virolaista prostituoitua/prostituoiduksi siepattua pahoinpideltiin aika raakasti alussa, niin vaihtui kanava. "Äiti vaihtaa nyt kanavaa". :D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Joyce Mayer vetää aika hyvää showta tv7:llä ootteko kattoneet? On melko voimaannuttava ja hauska täti!:giggle:
 

Yhteistyössä