Hienosti taas ratkottu! Eikä ollut muuten tällä kertaa mukana yhtäkään elokuvaa, näyttelijää, yhtyettä eikä lauluaKiitokset lampulle taas kerran mainiosta rellusta. Lyijysade -ruudussa meinasi tyssätä vaan sinnillä ne vaikeimmatkin sitten löytyivät
M2
Juu jumissa oon
ok ok 2
ok ok 3
ok ok ok
Pelin läpäisy:
609 / 615 (99.0%)
Sijoitus:
5 / 41
Ohje Etusivulle
Asetukset
2 ok 8
ok ok 3
ok 3 ok
Pelin läpäisy:
594 / 615 (96.5%)
Iha itte töhän pääsin olin eilen illalla vielä kolmas mut töihin piti mennä mutta jos koittas taas
Sijoitus:
5 / 41
2 ok 8
ok ok 3
ok 3 ok
Nyt sit tarvin apua612 / 615 (99.5%)
nyt on lähellä
ja vinkit ylläNyt sit tarvin apua
HOPEINEN KYNTTILÄJALKA
He ja voi väliin 0 en keksi mitä hakisin - akrobatiaa liikkuvan hevosen päällä
Lyijysadetta ja väärää rahaa
Lyi----* 9....* 9.....* al mitä jaen väliin mistä haen
jiitos jo etykäteen laitta vatten på finska lyi:n perään
Kiitos Paljonja vinkit yllä
M2
tuohon oli edellä M2:n hyvä vinkkiOlipas merkillinen tuo toinen 469 relluketju, johon eksyin
Hieno rellu taas lampulta! Mutta mä unta en saa ennen kuin Lyijysade-ruudun Ly - 9 - 9 - Alk selviää
Pieni vinkki olisi paikallaan....
Kiitos, väsynyt puusilmä ei huomioinut edellistä vinkkiä .)tuohon oli edellä M2:n hyvä vinkki
ja tuohonkin oli M2:n vinkki edelläEi tuonut yö viisautta, kaksi sanaa puuttuu:
Kynttilänjalka
vasemmalla He - 8 - 10 - Na
Kiitos! Olevinaan luin M2:n vinkin, mut en kai sitten lukenutkaan.ja tuohonkin oli M2:n vinkki edellä
Ekaan mennään kutsuntojen kautta ja toka oli ennen heillä jalassaMukava on ollut, mutta kahta en keksi.
Kultaisen taljan laakso
Para - Mars 7 ja siitä 10 yhdistyy Suk
Kiitoksia, selvisihän se. Ja kiitokset laatijalle.Ekaan mennään kutsuntojen kautta ja toka oli ennen heillä jalassa
Pa 3 7 on tunnettu venäläinen kirjailija. Jatkot saat varmaan siitäPuuttus vielä muutama eli:
Hopeinen kynttilänjalka: Ylhäällä Pa 3/7 ja Su 15 ne jos saisi niin niiden väliin ehkä ratkeaisi loput.
Kiitti kovasti, sain valmiiksi.Pa 3 7 on tunnettu venäläinen kirjailija. Jatkot saat varmaan siitä
Ta vastakohta, jossa Sa asustaaMukavasti on edennyt mutta yhtä uupuisi.
Kuparinen riikinkukko: Sa - 8 -Ta tähän ei keksi sopivaa
Kiitokset. Eipä vaan taas raksuttanut.Ta vastakohta, jossa Sa asustaa