ei oo naisten hiihto, siinä näkee paljon hyviä pyllyjäHaudi haudi kaikille
Hiihto on niin blää
ei oo naisten hiihto, siinä näkee paljon hyviä pyllyjäHaudi haudi kaikille
Hiihto on niin blää
mitä sun vaatimusta se nyt ei suostu täyttämään?
Ei mulla vaatimuksia ole. Se vaan päästeli kaikenlaisia sammakoita suustaan ja leikkii lääkäriä, kertoi mulle mitä saan ja mitä en saa tehdä. Rupes viduttaan.No mitäs hää nyt on tehnyt?
Enemmän tuo kontrolloimiselta kuulostaa kuin lääkärileikiltäEi mulla vaatimuksia ole. Se vaan päästeli kaikenlaisia sammakoita suustaan ja leikkii lääkäriä, kertoi mulle mitä saan ja mitä en saa tehdä. Rupes viduttaan.
ei vaihdu, vihreille ja vassareille on unelmien täyttymys päästä demarivetoiseen hallitukseen ja ne ei hillotolpastaan luovukatso liitettä 8872
Jaahas, saapa nähä vaihtuu pääministeri...
Mahtaa Rinnettä kaduttaa se kenet otti hallituskumppanikseen
Toisaalta taas kepulaisilla on kovat paineet, koska kannatusluvut laskee hyvin äkkiä entisestään jos Rinne saa jäädä.ei vaihdu, vihreille ja vassareille on unelmien täyttymys päästä demarivetoiseen hallitukseen ja ne ei hillotolpastaan luovu
kepu saa tässä tilaisuuden vaatia Rinteeltä myönnytyksiä eikä se jätä sitä käyttämättä, veikkaan vuoden vaihteen jälkeen hallitus tuo esityksen kattavasta maatalouden tukipaketista
näin määki oon tän keissin puntaroinuJos Kepulit tekee myönnytyksen Rinteen kohalla niin niillä on varmaan kilsan pituinen lista vaatimuksia!
Ei ole noita ongelmia, kun ajelee muilla kuin saksalaisilla tai amerikkalaisilla autoillaHuhhuh! Ja hyvää iltaa!
Poliisisaattueessa tultiin pitkän matkaa ja liikenteen vaarantaminen. Liian tehokas auto!!! Ja varmaan tehoratsia, koska muutama kaveri on kans pysäytetty tänään.
Olihan reissu! Etelämpään mentiin!
Ompa ihana olla kotona!!!!
Ahne!Täälläpä tulla pyryttellee ihan kunnolla lunta
Ai niin avasin tänään vahingossa suklaakalenterista kaikki luukut
Eikun se oli vahinkoAhne!
Muun muassa Nismollakin on muutama viritys!Ei ole noita ongelmia, kun ajelee muilla kuin saksalaisilla tai amerikkalaisilla autoilla
Ainii se lumipyryvideo. Täytyypä lisätä se tänään...Täälläpä tulla pyryttellee ihan kunnolla lunta
Ai niin avasin tänään vahingossa suklaakalenterista kaksi luukkua
Aaaaws!Eikun se oli vahinko
Ei, sain lahjana vihaiset böördsit kalenterinOnko dumple vai mikä kalenteri?
Ihana kuulla että oot riemuissasi! Lumen sataminen pisti iloliemet uikkariin?Täällä pyryttelee plllusta ilotöhkäää