Selvä, sitten minäkin voin tuoda teille jotakin söpöä saunatuliaisiksi...Oli vitsi..
Selvä, sitten minäkin voin tuoda teille jotakin söpöä saunatuliaisiksi...Oli vitsi..
Ymmärsin, kuha vitsailin.No joo, vitsi vitsi. Kaikki me joskus kuollaan kuitenkin. Se olisi ainakin onnellinen tapa lähteä
Tuhmailija?
Älä nyssääkin siellä yllytä viellä lisää
Ai tuollaisia salaisia haluja sinulla?Selvä, sitten minäkin voin tuoda teille jotakin söpöä saunatuliaisiksi...
En minä ole pervo, kysy vaikka Echolta. Ja puhun ainakin yhtä totta kuin pääministereillä on tapana...Ai tuollaisia salaisia paheita sinulla?
En ois ihan heti uskonut!
NiinpÖx haluaa mokoma olla kynsiä leikkaava gynegologiAi tuollaisia salaisia paheita sinulla?
En ois ihan heti uskonut!
Mies on sanonut että se on mukava tapa lähteä.Mut saa kyllä panna kuoliaaksi. Kuolisin hymy naamalla
Antti Rinne bonkattu!!!!*heittelee kissansa hiekalla*En minä ole pervo, kysy vaikka Echolta. Ja puhun ainakin yhtä totta kuin pääministereillä on tapana...
Ai ne oli jotain sellaisia. Luulin niitä makroflexpistooleiksiNiinpÖx haluaa mokoma olla kynsiä leikkaava gynegologi
Se olisi ehdottomasti paras tapa. Tuskin miehelläsikään vielä kokemusta on? Minäkin olen tästä ääneen lausunut toiveen, vaimo ei yhtään pitänyt. Pitänee siis kuolla muussa seurassaMies on sanonut että se on mukava tapa lähteä.
En ees kyllä tiiä mitä ne onAi ne oli jotain sellaisia. Luulin niitä makroflexpistooleiksi
Alkoma ei ole harmaaSori, Paula ja Alagoma ovat ainoat mielenkiintoisimmat teistä.
Eikun muistamattoia ihmisiä on helppo viedä minne milloinkin. Mulla ihmetyttää se, miten vähän ihmiset ymmärtää asiayhteyksiä. Täytyyhän sen jostakin johtua, kun ei näe edes selviä asioitaEhkä jutun tarkoitus onkin, että kun mitkään linnut eivät enää pysty lentämään, voidaan napsia niitä pellolta ruoaksi.
Johan tuon @KalaMies kertoi, makroflexpistooleita. Niillä tutkitaan suuresti taipuvia ja avautuvia paikkoja. Mies voi sitten levittää tiivistys(tai tiineys)tahnaa.En ees kyllä tiiä mitä ne on
Maistuisko sulle suklaavispipuuro?Paula voi tuoda eväät meille ja sä juomat.
No mutta sinäkin jumitat asioihin ja näet vain sen minkä itse olet hoksannut.Eikun muistamattoia ihmisiä on helppo viedä minne milloinkin. Mulla ihmetyttää se, miten vähän ihmiset ymmärtää asiayhteyksiä. Täytyyhän sen jostakin johtua, kun ei näe edes selviä asioita
Muutama vuosi sitten joku mies yritti ruiskuttaa kyseistä vaahtoa nukkuvaan vaimoonsa...Johan tuon @KalaMies kertoi, makroflexpistooleita. Niillä tutkitaan suuresti taipuvia ja avautuvia paikkoja. Mies voi sitten levittää tiivistys(tai tiineys)tahnaa.
eikun olen keräännyt muidenkin kokemuksia ja niiden pohjalta päätellyt lisää. Mut kuka vaatis nyt et sokerista pitäisi määrittää kaikki myrrkyt mitä ne uurikkaat ovat imeneet itseensä?No mutta sinäkin jumitat asioihin ja näet vain sen minkä itse olet hoksannut.
Minä en ainakaan enää pääse enkä taatusti yritä.Mä en taida enää päästä spagaatiin.
Ja ei, EN kokeile!
Niinpä.No mutta sinäkin jumitat asioihin ja näet vain sen minkä itse olet hoksannut.
Ei mikään ole niin kekseliäs kuin kostoa etsivä puoliso.Muutama vuosi sitten joku mies yritti ruiskuttaa kyseistä vaahtoa nukkuvaan vaimoonsa...
Mä saan spagaatin veden allaMä en taida enää päästä spagaatiin.
Ja ei, EN kokeile!
Ehkä Suomessa pitää alkaa toiselta kantilta. https://yle.fi/uutiset/3-10973102eikun olen keräännyt muidenkin kokemuksia ja niiden pohjalta päätellyt lisää. Mut kuka vaatis nyt et sokerista pitäisi määrittää kaikki myrrkyt mitä ne uurikkaat ovat imeneet itseensä?