Miehelle (naisten)juoksutrikoot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anniina -85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tuossahan puhuttiin salitrikoista ja AP on puhunu juoksutrikoista. On vähän erijuttu ainakin mun mielest. Sitäpaitsi mitä se ketää haittaa jos mies haluu kuntoilla trikoissa? Jos se jonkun silmiä häiritsee niin kattokoon muualle. Kuosia kyllä voi miettiä hetken. Ehkä mikään räikee kukkakuosi ole paras, mutt jos siitä ite tykkää niin antaa mennä:)

Ei kai se ketään haittaa, mutta onhan se nyt vähän outoa. Saa mies käyttää mekkojakin eikä sitä nykyaikana pidetä vääränä, mutta uskoisin monella naisella olevan mielipide asiaan, jos miehensä alkaisi katsella kivoja spagettiolkaimellisia kolttuja nettikaupasta.

Onko AP miehes jo hommannu trikoot? Meinaan vaan ku tänään päivällä olin koiruuksien kanssa ulkoilemassa (Vantaalla) niin vastaan hölkkäili mies kirjavissa trikoissa (y) Oli kyllä aika sexyt trikoot sillä kaverilla :D

Kyllä voi hyvin käyttää. Meidän pojan päiväkodissa on mies, joka käyttää trikoita siellä. Trikoiden kuoseista vois äkkii päätellä ettei ole ostettu miestenosastolta. Aluks vähän kummastelin asiaa ja nyt en enää edes kauheesti kiinnitä siihen huomioo.

Kyllä voi hyvin käyttää. Meidän pojan päiväkodissa on mies, joka käyttää trikoita siellä. Trikoiden kuoseista vois äkkii päätellä ettei ole ostettu miestenosastolta. Aluks vähän kummastelin asiaa ja nyt en enää edes kauheesti kiinnitä siihen huomioo.
Onko siellä trikoot kaikilla työasuna? Vai kulkeeko se omissa trikoissaan siellä? Luulisi, että johtaja jollaintavalla puuttuisi pukeutumiseen vai saako päiväkodissa olla mikäläisissa vaatteissa haluaa.

Vanha ketju, mutta kommentoin silti. Olen 26 vuotias mies ja työskentelen eräässä yksityisessä vanhainkodissa hoitajana. Meillä on töissä aika rento pukeutuminen. Naisilla on joko perus sairaanhoitajan housut tai sitten leggingsit/trikoot firman logolla varustettuna. Lisäksi sitten T-paita + huppari samaa teemaa. Työpaikkamme lähes kaikki naiset suosivat noita leggingsejä, koska pitävät niitä niin paljon mukavampina housuina.
Miehelle on firman puolesta tarjota vain perus hoitajan työhousut ja huppari.
Pitkään ihmettelin töissä, että miten ei miehille voi olla mitään muuta housuvaihtoehtoa kuin tuo yksi, kunnes erään kerran esihenkilöni tuli kysymään, että ”ketkä tarvitsee uusia vaatteita, kun hän tekee tilauksen?”
Hetken mielijohteesta sanoin, että ”tilaa myös minulle parit tuollaiset trikoot koossa X.” Jännitin hetken mitä työkaverini ovat tästä mieltä, mutta sainkin pelkkää kannustusta ja kehuja. Nyt sitten olen ainakin pari vuotta käyttänyt töissä pelkästään noita naisten trikoita, eikä ole vieläkään kukaan tirskunut tai vinoillut niistä. Housut ovat yksinkertaisesti niin mukavat jalassa, että en tahdo muita pitää. Ainoastaan ehkä omaiset ovat joskus katsoneet vähän vinosti perääni, mutta kyllä maailmaan katseita mahtuu.

Samasta syystä käytän myös liikuntaa harrastaessa vain trikoita. Ovat niin super mukavat ja hyvin istuvat jalassa. Harrastan vapaa-ajalla boulderointia ja fysio pilatesta. Molemmissa lajeissa huonosti istuvat tai venyvät vaatteet haittaa tekemistä aika paljon. Koen että ainakin näihin lajeihin trikoot ovat fiksuin valinta sukupuoleen katsomatta. Kummassakaan harrastuksessa en ole kuullut kertaakaan negatiivista kommenttia pukeutumisestani.

En tiedä mistä nämä nettikeskustelujen asenteet ja jyrkät mielipiteet kumpuaa, koska tosielämässä sillä ei ole mitään väliä mitä kenelläkin on päällä.

Yhteistyössä