Ei paha. Milloin ruutis käy etelässä?No tuon kanssa ainakin näkyis tissiä ja peppua ruutikselle
Ei paha. Milloin ruutis käy etelässä?No tuon kanssa ainakin näkyis tissiä ja peppua ruutikselle
HulkMä saan napit näppärästi auki, kato vaikka
eikä tuu riisumisen kanssa ongelmaaNo tuon kanssa ainakin näkyis tissiä ja peppua ruutikselle
No ei todellakaan, ikävä vaan ettei sovi oikein Suomen talveen...eikä oikein kesäänkääneikä tuu riisumisen kanssa ongelmaa
se ei riitä kun pitää saada nuo piukean näköiset pöksyt kokonaan jalasta että saa reitoset aukiMä saan napit näppärästi auki.
uskon että kerkiät siihen mennessä rauhassa riisumaanEi paha. Milloin ruutis käy etelässä?
taitaa olla enämpi makuukamariasuNo ei todellakaan, ikävä vaan ettei sovi oikein Suomen talveen...eikä oikein kesäänkään
Kokeile laittaa pöksyjen ja ihon väliin vaseliiniase ei riitä kun pitää saada ensiks nämä mun piukean näköiset pöksytkokonaan jalasta että saa neitosen reitoset auki
okNo tuo sopisi ruutikselle
ilman muutaok
Mahtaako ruutis tykätä ?
ilman muuta ilman housuja ja mutteri kovana
Ok,luulin ettet sä tykkäis pitää päälläsi tommosta tissi-peppumekkoailman muuta
HöhEi tästä tule mitään. Kuvien laittamista on tiukennettu.
Tulee teksti että tiedosto on asiaton blaa blaa..
tarkotin tietysti että tykkäisin siitä häpypepun päälläOk,luulin ettet sä tykkäis pitää päälläsi tommosta tissi-peppumekkoa
no sun jutut on joskus asiattomiaEi tästä tule mitään. Kuvien laittamista on tiukennettu.
Tulee teksti että tiedosto on asiaton blaa blaa..
Joskusno sun jutut on joskus asiattomia
Ai niin Häpysuussa menkat alkoi...mulla
Osasin jo oottaakin, koski munasarjoihin sen verran tässä jo
Hyvä että tutkitaan.Oonko mä muuten kertonut,että joulukuussa on mulla uusi hermoratatutkimus oikeasta kädestä ? Käsikirurgi halus uuden tutkimuksen ja sitten uusi lähete jos tutkimuksesta löytyy hermopinne.
Ja vieläkin joskus jomottaa tuohon vasemman käden kämmeneen ja ranteeseen.