Jep, meno oli niin vetelääNo laita sää rättikselle mun puolesta!!!!!
Svetlana pyllisteli keittiössä siihen malliin että levikset repes!!
Jep, meno oli niin vetelääNo laita sää rättikselle mun puolesta!!!!!
Svetlana pyllisteli keittiössä siihen malliin että levikset repes!!
Se palauttaa tietokoneesi tietyn ajan varmuuskopioon.Ei toimi vieläkään. Mikä se on?
Koititko toista selainta?Ei toimi vieläkään. Mikä se on?
Nyt toimii toisella selaimella. Huh stana.Koititko toista selainta?
Noh...järjestelmä palauttaminen ja sieltä päivä taakkepäin? Tai miten se nyt on palautuspisteitä luonut...
Kokeile chromen incognito tilaa.Nyt toimii toisella selaimella. Huh stana.
Crome meni sitten rikki kun se vaan jatkaa evästeistä herjaamista
Niin tyrkky kuva etten tähän kehannu, laatikosa o.Kaikki käy, lainaa vaikks tätä viestiä, jos laitat, niin löydän helpommin, kiitos
Nonni. Noi selaimet välillä sekoilee. Ootkos millon viimeks päivitelly? Lisäosat ei myöskään aina stemmaa kaikkien toimintojen kanssa!Nyt toimii toisella selaimella. Huh stana.
Crome meni sitten rikki kun se vaan jatkaa evästeistä herjaamista
Sammunut kuin saunalyhtyEllu heräsi?
Kokeile chromen incognito tilaa.
Mä oon vähän tumpelo näissä tietokonejutuissa.. Mies yleensä päivittää viimeksi kyllä viikonloppuna taisi jotain päivityksiä tehdä. täytyy laittaa se huomenna tutkimaan asiaa, nyt se on jo nukkumassa.Nonni. Noi selaimet välillä sekoilee. Ootkos millon viimeks päivitelly? Lisäosat ei myöskään aina stemmaa kaikkien toimintojen kanssa!
Täältä on hyvä kysyä! Isolta puolen oon saanu vinkkilöitä isoihinkin atk onkelmiin! Palstalla palstaili ainakin ennen muutama atk tukihlö.Mä oon vähän tumpelo näissä tietokonejutuissa.. Mies yleensä päivittää viimeksi kyllä viikonloppuna taisi jotain päivityksiä tehdä. täytyy laittaa se huomenna tutkimaan asiaa, nyt se on jo nukkumassa.
Juuri näin. Aina kannattaa kysyä. Kyllä joku aina tietääTäältä on hyvä kysyä! Isolta puolen oon saanu vinkkilöitä isoihinkin atk onkelmiin! Palstalla palstaili ainakin ennen muutama atk tukihlö.
Pääasia että nyt pääsee katsomaan ohjelmaa!
Nonni!Mä oon täällä 5 tuntia tumputellu ja ajatellu Häpyäsumussa
Ellu heräsi?
Vaakkuukse enää?Huomenta Ellu! Mä täällä vemputan kumiankkaa pinpissä
Täältä on hyvä kysyä! Isolta puolen oon saanu vinkkilöitä isoihinkin atk onkelmiin! Palstalla palstaili ainakin ennen muutama atk tukihlö.
Pääasia että nyt pääsee katsomaan ohjelmaa!
Kiitos teilleJuuri näin. Aina kannattaa kysyä. Kyllä joku aina tietää
Olin vissiin turhan raju ku se vaan pihisee enää!Vaakkuukse enää?
Oliko 2 kausi hyvä?Kiitos teille
Ajattelin vielä katsoa ohjelmaa kun ei nukuta. Mutta kehvelin koneet tänne tulin nopsaan kyselemään kun näytti olevan ketju vielä aktiivisena
Lispetti, oletko jo katsonut monta jaksoa Happya? Mä katsoin jo kaikki jaksot
Mahtava sarja
Olen katsonut kolme jaksoa! On hyvinkin mieleinen! Nerokas ja hiivatin hauska!Kiitos teille
Ajattelin vielä katsoa ohjelmaa kun ei nukuta. Mutta kehvelin koneet tänne tulin nopsaan kyselemään kun näytti olevan ketju vielä aktiivisena
Lispetti, oletko jo katsonut monta jaksoa Happya? Mä katsoin jo kaikki jaksot
Mahtava sarja
Muuttui ankasta kolibriksiOlin vissiin turhan raju ku se vaan pihisee enää!
Taloyhtiö lämmittää ja sinä jäähdytätMakkarissa on raitis ilma ja vähän vilposta. Ikkuna oli auki jotain 2-3h.
Taloyhtiö lämmittää ja sinä jäähdytät