Ei pysty.Hillitse himosi ja hallitse halusi. Tätä hoen aina itsekseni
Ei pysty.Hillitse himosi ja hallitse halusi. Tätä hoen aina itsekseni
En suosittele tinderiä tms. Mies ei löydy hakemalla.Iltaa!
Enno tänään syöny vielä mitään.
Ennoo kyllä liikkunutkaan niinku normaalisti liikun.
Pitäis hakee kepit lasaretista et pääsis liikkumaan nopeammin!
Karvis kävi koiran kans pitkällä lenkillä.
Kaveri soitti ja usutti ryyppäämään ja ottamaan kuvia Tinderiprofiilia varten!!! No en nyt ihan tiiä onko mun juttu!
Kyllä me pietään pienet ryyppäjäi...niiku pikkujoulut! Lauletaan singstaria, saunotaan ja hölmöillään.
jos päätät laittaa kuvia tinneriin niin tee se selvin päin niin ei tarvii hävetä jälestäIltaa!
Enno tänään syöny vielä mitään.
Ennoo kyllä liikkunutkaan niinku normaalisti liikun.
Pitäis hakee kepit lasaretista et pääsis liikkumaan nopeammin!
Karvis kävi koiran kans pitkällä lenkillä.
Kaveri soitti ja usutti ryyppäämään ja ottamaan kuvia Tinderiprofiilia varten!!! No en nyt ihan tiiä onko mun juttu!
Kyllä me pietään pienet ryyppäjäi...niiku pikkujoulut! Lauletaan singstaria, saunotaan ja hölmöillään.
lissulle löytyy, hakemalla tai hakemattaEn suosittele tinderiä tms. Mies ei löydy hakemalla.
Ehämmää oo ees koskaan kännissä, en uskalla sellasille alkaa ollenkaan!jos päätät laittaa kuvia tinneriin niin tee se selvin päin niin ei tarvii hävetä jälestä
no ei sitte ku siitä vaanEhämmää oo ees koskaan kännissä, en uskalla sellasille alkaa ollenkaan!
Kaveri on sieltä tavannu monia, mutta ei se sittenkään taida oikeasti haluta parisuhteeseen ja koirat on pelottaneet miehet pois!En suosittele tinderiä tms. Mies ei löydy hakemalla.
Ajattelin käydä kirkossa josko siellä olis joku kunnollinen!lissulle löytyy, hakemalla tai hakematta
Mä olen kokeillut mutta todennut että jos ei tuu elävässä elämässä vastaan niin olkoon.lissulle löytyy, hakemalla tai hakematta
poika laitto joku aika sitte göörlfrendin tinnerillä mutta ehkä se nuorilla toimii paremminKaveri on sieltä tavannu monia, mutta ei se sittenkään taida oikeasti haluta parisuhteeseen ja koirat on pelottaneet miehet pois!
Ai niin meni kloppi tekemään!poika laitto joku aika sitte göörlfrendin tinnerillä mutta ehkä se nuorilla toimii paremmin
ei se toimi meidän ikäsilläMä olen kokeillut mutta todennut että jos ei tuu elävässä elämässä vastaan niin olkoon.
sen otti ja teki, saas nähä tulee siitä(kään) sen valmiimpaaAi niin meni kloppi tekemään!
Tai torille!ei se toimi meidän ikäsillä
paree mennä bingoon
Mä olin silloin reippaasti alle 40v.ei se toimi meidän ikäsillä
paree mennä bingoon
Pietään peukkuja että nyt natsas!sen otti ja teki, saas nähä tulee siitä(kään) sen valmiimpaa
siis toissa kesänä?Mä olin silloin reippaasti alle 40v.
meeppä tiiä että onko se hyvä vai huono kun en ite oo nähny koko tyttöäPietään peukkuja että nyt natsas!
Mukavien naisien ei tarvitse hakea. Riittää että valitseelissulle löytyy, hakemalla tai hakematta