On joskus.Tissien välissä
On joskus.Tissien välissä
Mä nautin sun herkusta jätskin kera.no siinä tapauksessa voisin tulla nauttimaan sun herkuista
elä helekutissa, sehän jäätyy ja kutistuu niin pieneksi että ei löydy enää ikinäMä nautin sun herkusta jätskin kera.
Maistuu mullekin.Mä jäädytin mehua ja tein mehujädeä ittelleni
Kinuskikastiketta sitten.elä helekutissa, sehän jäätyy ja kutistuu niin pieneksi että ei löydy enää ikinä
Löytyy, tarvitset vain 3 asiaa:elä helekutissa, sehän jäätyy ja kutistuu niin pieneksi että ei löydy enää ikinä
Ei tarvi kuin hönkäistä lämpöä niin löytyy.Löytyy, tarvitset vain 3 asiaa:
Suurennuslasin, pinsetit ja sokeripalan
lämpö tehoaa paremmin kuin sokeri ja pinsetitEi tarvi kuin hönkäistä lämpöä niin löytyy.
Tympeetälämpö tehoaa paremmin kuin sokeri ja pinsetit
saako kysyä että minkä verran sulla on onnistumisia takana sokeri/pinsentti -menetelmälläs?Tympeetä
Et saa kysyäsaako kysyä että minkä verran sulla on onnistumisia takana sokeri/pinsentti -menetelmälläs?
no empä sitten kysyEt saa kysyä
Saakos sulta kysyä....eiku siis mähän kysyn!!!no empä sitten kysy
oon testannuSaakos sulta kysyä....eiku siis mähän kysyn!!!
Ookkos sää koskaan testannu miten pieneks ''SE'' kutistuu kun panet ''SINNE'' jäätä?
Mikä oli lopputulos?oon testannu
kutistui hyvinhyvin pieneksi ja kesti monta viikkoa ennenkuin rohkaistui taas kurkistelemaan karvojen seastaMikä oli lopputulos?
Täällä ollaan, lattiallaMissä muruset ovat?
Oisit houkutellut sen esiin sokeripalallakutistui hyvinhyvin pieneksi ja kesti monta viikkoa ennenkuin rohkaistui taas kurkistelemaan karvojen seasta
yritin mutta tähän yksilöön ei sokeri tepsiOisit houkutellut sen esiin sokeripalalla
Olisit sokeroinut ja nyppinyt ruutiksen karvat?Oisit houkutellut sen esiin sokeripalalla
Eiku hää tekee sen itteOlisit sokeroinut ja nyppinyt ruutiksen karvat?