Et ota mitään hältä, tiiä mitä keltasta lunta siihen pulloon on sulatettu!
Et ota mitään hältä, tiiä mitä keltasta lunta siihen pulloon on sulatettu!
Jos on lorotellu iha omasta takaa ni täytyy vaan toivoa, että vain blandikseks!Et ota mitään hältä, tiiä mitä keltasta lunta siihen pulloon on sulatettu!
Nouu!Et ota mitään hältä, tiiä mitä keltasta lunta siihen pulloon on sulatettu!
No nii, tunnustat vielä juutas!Jos on lorotellu iha omasta takaa ni täytyy vaan toivoa, että vain blandikseks!
Mitä sit luulit saavas!No nii, tunnustat vielä juutas!
No hei, nyt on melkein perjantai ja noi kaks (aqe ja lisse) käyvät hieman ylikierroksilla.Herranjestas te ootte tuhmia... Tarjoan vain omaa munaa
Erittäin antavaa ja aromaattista ja harmonista, eikä yhtään hyökkäävää, kullivotkaa?Herranjestas te ootte tuhmia... Tarjoan vain laatukamaa
Kalamiehelle pikku vinkki: Juota ainakin tää sammuksiin nyt..heti.Erittäin antavaa ja aromaattista ja harmonista, eikä yhtään hyökkäävää, kullivotkaa?*räplää samalla itseään*
No kyllä säkin oot irrottanu rajoittimen...No hei, nyt on melkein perjantai ja noi kaks (aqe ja lisse) käyvät hieman ylikierroksilla.
No mitään en todellakaan nytkyllä tunnustaNo kyllä säkin oot irrottanu rajoittimen...
Yes madamKalamiehelle pikku vinkki: Juota ainakin tää sammuksiin nyt..heti.
Muutaman kierroksen - usko jo!No hei, nyt on melkein perjantai ja noi kaks (aqe ja lisse) käyvät hieman ylikierroksilla.
Millon sä oot, poika parka, eri keepperiä maistellut?Lidlin perunasalaatti maistuu erikeeperille
Minne sä mun Aqen jätit??Muutaman kierroksen - usko jo!
Sammus ekana vaikka kovin uhosi aiemminMinne sä mun Aqen jätit??
Keittiössä! Alatko laskee kierrosaikoja!Minne sä mun Aqen jätit??
Jos rättis luki väärin, että siinä olisi lukenut eroottinen keeperiMillon sä oot, poika parka, eri keepperiä maistellut?
No niinpä tietenniinnä, oishanse pitänynnä arvannenna....kaikenvaralta vielä nänniSammus ekana vaikka kovin uhosi aiemmin
Tuo on muuten tottaKeittiössä! Alatko laskee kierrosaikoja!
Ensin on kuusysi ja sitten kulli!
Nii, mitä tämä kaikki meinaa, mietiPPä sitä keskenäs hähEnsin on kuusysi ja sitten kulli!