Jäättekö te ny ilman bissee?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ketään ei häiritse se, että paikan nimi on tankkibaari ja sen logona on tankki, joka on siis tappamiseen suunniteltu sotakone. Myöskään tankkiaiheinen rekvisiitta tai muu sotamemorabilia ei häiritse, mutta sitten arbeit macht frei -kyltti häiritsee? Tosiaan naurettavaa touhua.
 

Yhteistyössä