Lutinuspakkauksessa on muovinen asetintuubi, jonka avulla sen voi laittaa. Se on aika kova tablettimainen ematinpuikko. Itse laitoin aina sen makuulla ja koin senkin itselleni vaikeaksi, mutta ihmiset ovat niin erilaisia, eli ehka se on Sinusta helppoa seisaaltaankin; toivotaan niin. Ovat taalla ihmiset kirjoitelleet, etta he ovat laittaneet niita (pehmeahkoja?) Lugesteroneja esim. yleisissa vessoissa. Lycka till!@Tuutikki84 Oi hienoa, jos pääsetkin jo tällä viikolla siirtoon!
Sellainen käytännön kysymys, että miten vaikeaa on laittaa Lutinus paikalleen sormin ja seisten? Mietin miten se töissä laittaminen onnistuu... Musta tuollaiset olis helpoin laittaa selällään maaten, mutten todellakaan aio töissä maata vessan likaisella lattialla. En edes tiedä millaisia ne lääkkeet on, mutta eiköhän se lääkitys tällä viikolla ala niin selviää.
Pudotin 23kg hoitojen aikana. Vahensin makeita ja viinit yms. jaivat kokonaan. En oikeastaan muuta liikuntaa harrastanut kuin rauhallista ja joskus reipasta kavelya. Parisen vuotta tuohon meni.@Silmu75 Hienoa Tsemppiä siirtoon!
Onko täällä painoaan pudottaneita? Millaista liikuntaa olette harrastaneet painonpudotuksen tueksi?
Itsellä on siis ylipainoa, aika reippaastikin. Yritän sitä pudottaa, ja samalla parantaa myös fyysistä kuntoa. Tulin hommanneeksi PT-käyntikertoja läheiseltä kuntosalilta, ja olen siellä nyt käynyt kerran viikossa. Ongelmani on että se kundi vetää aivan järjettömiä rääkkitreenejä. Olen aivan poikki niiden jälkeen, ja hyvä kun saan nukuttua seuraavana yönä. Tietysti kaikki treeni on kotiinpäin, mutta jotenkin ajattelisin että huonokuntoiselle pullukalle saattaisi riittää vähän vähempikin? Ja kunto kohentuisi silti
En ole edes avannut pakettia - ehkä vois jo kurkata! - mutta tiedän kyllä asettimesta. En vaan tiedä saako sen töissä tungettua taskuun (ja pysyykö se siellä ehjänä kun kyykistelen) ja muuta paikkaa ei oikein ole. Pukukaapit on siis kauempana, kaikki päivän aikana tarvittava on kuljetettava mukana.Lutinuspakkauksessa on muovinen asetintuubi, jonka avulla sen voi laittaa. Se on aika kova tablettimainen ematinpuikko. Itse laitoin aina sen makuulla ja koin senkin itselleni vaikeaksi, mutta ihmiset ovat niin erilaisia, eli ehka se on Sinusta helppoa seisaaltaankin; toivotaan niin. Ovat taalla ihmiset kirjoitelleet, etta he ovat laittaneet niita (pehmeahkoja?) Lugesteroneja esim. yleisissa vessoissa. Lycka till!
Täällä pudotettu - 23kg hoitoja varten. Tuo oli pakko pudottaa, että ylipäätään pääsi hoitoihin. Paino kyllä tahtoo jojoilla nyt vähän liikaa,taas tiukka kuuri päällä, että ei siihen kaadu hoidon aloitus. Mulla siis pitäis viikonloppuna alkaa the kierto. Lyhyellä kaavalla mennään.@Silmu75 Hienoa Tsemppiä siirtoon!
Onko täällä painoaan pudottaneita? Millaista liikuntaa olette harrastaneet painonpudotuksen tueksi?
Itsellä on siis ylipainoa, aika reippaastikin. Yritän sitä pudottaa, ja samalla parantaa myös fyysistä kuntoa. Tulin hommanneeksi PT-käyntikertoja läheiseltä kuntosalilta, ja olen siellä nyt käynyt kerran viikossa. Ongelmani on että se kundi vetää aivan järjettömiä rääkkitreenejä. Olen aivan poikki niiden jälkeen, ja hyvä kun saan nukuttua seuraavana yönä. Tietysti kaikki treeni on kotiinpäin, mutta jotenkin ajattelisin että huonokuntoiselle pullukalle saattaisi riittää vähän vähempikin? Ja kunto kohentuisi silti