Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
No vaikka pikaruokalat, haloweeni, ameriikan sängyt, viihteen häljittely, elokuvien jäljittely. Nyt ei tuu muuta mieleen, Ok, muffins, dougnatshops.
Noista ei oo kyllä mikään mun juttu :coffee:

Perseosastoa on esim. geenimanipulaatio, Monsanto, Trump, kulutushysteria, roskaruuan syömishysteria, järjettömät kisat (burgereiden ahmiminen, myös koirien burgersyömiskisat, lapsimissikisat, älytön määrä autokisoja, ovaaliajo on ihan hullua), jouluvaloperinne, huoleton saastuttaminen, money vaan talks, eikä millään luontokappaleella tai luonnon säilyttämisellä ole mitään väliä.

On siellä kyllä hyvääkin, ensimmäisenä tulee mieleen avaruushuipputekniikka (paskoja ja lyhytikäisiä autoja silti tekevät, kokemusta on), sotilastekniikka, maailmanpoliisina oleminen pahisvaltioita vastaan ja DNA-tutkimukset. Siinä nyt jotain. Positiivisesti kuitenkin suhtaudun jenkkilään, mutta parantamisen varaa on ja paljon. ja nyt menen pian :sleep::sleep:

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Yks asia muiden mukana joskus ajatteluttaa mua. Suomalaiset ottavat vastaan kaikkea jonninjoutavaa USA;sta, mutta kuitenkin haukkuat heitä. Eivätkä hyvaksy jos jotain parempaa olis tarjolla sieltä.
Tätä olen myös ihmetellyt monesti.
Myös sitä ihmettelen, että tekipä heidän presidenttinsä miten monta hyvää päätöstä tai pitäisi kiinni lupauksistaan...niin aina häntä haukutaan.

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä