Aqela
reikämunkkiHillomunkki? Berliinin munkki? Kermamunkki?
reikämunkkiHillomunkki? Berliinin munkki? Kermamunkki?
Noupreikämunkki
No kun teki niin mieli munkkia kahvin kanssa.Siellä sitä vaan herkutellaan, ensiks ratsastellaan viikonloppu ja sitten pannaan munkkia suuhun
No elllu kielsi. Et saaNo kun teki niin mieli munkkia kahvin kanssa.
Sain jo.No elllu kielsi. Et saa
Munaa mieleni tekevi..Munkit ostettu, mutta p1llua tekevi mieleni
No tuo ei ollut yllätys Minkäslaisia munkkeja ostit?Munkit ostettu, mutta p1llua tekevi mieleni
Munkit ostettu, mutta p1llua tekevi mieleni
Yhdistäkää puutteenneMunaa mieleni tekevi..
Ei me voida yhtyä.Yhdistäkää puutteenne
Munkit ostettu, mutta p1llua tekevi mieleni
Tehän kirjotatte niinkun joku Shakespieri aikoinaanMunaa mieleni tekevi..
No tuo ei ollut yllätys Mä voin näyttää sulle mun munkit?
Voitte. Ei kerrota kenellekäänEi me voida yhtyä.
KalevalaaTehän kirjotatte niinkun joku Shakespieri aikoinaan
No tuo ei ollut yllätys Minkäslaisia munkkeja ostit?
Onhan se huikeaa kun oma muksu pärjää peleissä. Kukapa vanhempi ei olisi pollea.Joo eihän näitä nyt tv-ohjelmana näytetä mutta kyllä nää kaikki ottelut kuvataan ja esitetään netissä, ja on ihan yleisesti katsottavana. Ja se on kyllä kiva, niin saa rauhassa katsella kotonakin laadukkaasti kuvattua matsia.
Kuuluupas hienosti muuten ku siskonsa huutaa kuin syötävä kun broidi teki maalin!
Voihan tää olla vähän ärsyttävää ku horisen näistä lasten harrastuksista! Oon vaan niin tohkeissani ja iloinen, että tätä on vaikea pitää sisällä!
HöpöhöpöOnhan se huikeaa kun oma muksu pärjää peleissä. Kukapa vanhempi ei olisi pollea.
Ja hattua (villamyssyä) nostan kyllä kaikille lätkämutseille, se elämäntapa vaatii ihan omanlaistaan satsausta.
Ööö...koira vai aave?Mä muuten törmäsin jo kolmannen kerran mysteeri-tyttöön joka taas liimautui viereeni.
Ehkä seuraavalla kerralla hoksaan kysyä miksi se niin tekee.
Se on ihan ko koiranpentu. Tulee liki ja tuijottaa silmillään alaviistosta ihan kuin ois vailla jotain.
Oletpas pihalla kuin pullaorava koivikossaÖöö...koira vai aave?
No meikäläinen ei jaksaisi olla kiekkomutsi. Ihailen niitä joilla on siihen energiaa.Höpöhöpö
Olipas hauska juttu, heeehheheeehoohoohoo...Oletpas pihalla kuin pullaorava koivikossa