@Aallotar19 Mulla on Estradot-laastarit 225ug+2xZumenon ja ens viikon ke alkaa 2+2 Terolut. Alkion siirto on ma 4.11.
@Papupilvi mulla oli samanlainen satsi poislukien estradot-laastari. Tsemppiä siirron odotukseen ja piinapäiviin!@Aallotar19 Mulla on Estradot-laastarit 225ug+2xZumenon ja ens viikon ke alkaa 2+2 Terolut. Alkion siirto on ma 4.11.
Paljon tsemppiä @Silmu75 ! Kyllä teille vauva tulee. Teillä on 2 blastoa pakkasessa. Ymmärrän sun huolen ja stressin. Oon itekin ollu tosi stressaantunu, ku siirto lähenee. Oon ollu huolissani mun limiksen hitaasta kasvusta. Kävin alkuviikolla omatoimisesti ylimääräisessä ultrassa ja nyt limis oli 7,4mm eli estrogeeniannoksen lisäys oli hieman auttanu tilannetta.@kirsillevauva En nyt just oikein usko, että meille koskaan vauvaa tulee, enemmän oon sillä fiiliksellä että katotaan nyt ne siirrot kun on alkiot pakkasessa. Eli käytännössä mitä lähemmäs tositoimia mennään, sitä matalammalle lasken odotukseni pettymysten välttämiseksi. Ehkä sitten siirron jälkeen on toiveikkaampi olo kuitenkin!
Kiitos rohkaisusta! Mulla ei kyllä ole minkäänlaista käsitystä miten paksu limakalvon tulisi olla kp11, jotta onnistuis siirto kp21. Mutta eikö sulla ole jo ihan hyvä? Täytyy varmaan siltä ultraavalta gynekologilta kysellä paitsi tilanne myös sen tulkinta. Ja koska klinikalta ollaan yhteydessä sitten viikon kuluttua maanantaina, niin enhän mä kyllä ehtisi kuin viikon verran syödä isommalla annostuksella estrogeenia jos sille on tarvetta. Mutta saattaahan se riittää, mitään en tiedä siitäkään. Täytyy toivoa, että vaikken ole onnistunut luomusti raskautumaan, niin kroppa kuitenkin reagoi hyvin lääkitykseen. Eihän tässä auta kuin ottaa päivä kerrallaan. Flunssa painaa päälle, niin se vie onneksi vähän huomiota tältä asialta.Paljon tsemppiä @Silmu75 ! Kyllä teille vauva tulee. Teillä on 2 blastoa pakkasessa. Ymmärrän sun huolen ja stressin. Oon itekin ollu tosi stressaantunu, ku siirto lähenee. Oon ollu huolissani mun limiksen hitaasta kasvusta. Kävin alkuviikolla omatoimisesti ylimääräisessä ultrassa ja nyt limis oli 7,4mm eli estrogeeniannoksen lisäys oli hieman auttanu tilannetta.
@kirsillevauva Jees, nt-ultraa tarkoitin.Olin eilen päivystyksessä kolmen päivän vuotojen takia. Oli pelkkä kätilön tarkistus, mutta kuunteli sydänäänet ja vauva oli hengissä. Mikä helpotus! Ja vuodot ovat nyt loppuneet, ihanaa!!! Olen niin onnellinen. Miehen kanssakin menee nykyään hyvin ja on ihana nähdä, kuinka hän eläytyy raskauteen <3
@Mirumarumoru, lisäsin sut listalle Ja @Aallotar19 lasketun ajan. Tarkoitit ultralla varmaan nt-ultraa?
Meillähän tuli se viisi, joista neljä hedelmöittyi eli aika samoissa mennään. Mutta voihan se yksikin riittää.Klinikalta soitettiin, että munasoluja saatiin vain 4 . Onnex ne kaikki oli hedelmöittyny.
Meillähän kehittyi blastoiksi vasta kuudentena päivänä, en tiedä välivaiheista. Toivottavasti sulla on maanantaina kuitenkin hyvä blasto odottamassa uutta kotia. Pääsetkö helposti muulta elämältä siirtoon, tai siis pystyisitkö tarvittaessa lykkäämään siirtoa tiistaille?@kirsillevauva Lisäätkö mulle tuleviin tapahtumiin alkion siirto ma 4.11.
@Silmu75 Jep, samassa tilanteessa ollaan . Odotin, että munasoluja olis tullu 8-10, joten 4 oli tosi vähän. Soitin tänään klinikalle ja kyselin alkioiden tilanteesta. Yksikään ei ollu vielä 4-soluinen niin kuin olis pitänyt. Biologi sanoi tosin, ettei alkion tilanteesta voi vielä sanoa mitään varmaa. Lopullinen tilanne nähään vasta maanantaina.
En tiedä onko sillä yhdellä päivällä merkitystä, mutta aloittaisin lääkityksen kp1 kun niin on neuvottu. Jos ne klinikalla olis ihan varmoja, että sun menkat alkaa sunnuntaina, niin ei kai niistä tarvitsisi ilmoittaa ollenkaan?Tuota noin. Olis kysymys. Mun olis siis tarkoitus aloittaa Progynova sunnuntaina kuukautisten alkamispäivänä ja ilmoittaa sitten maanantaina kuukautisten alkamisesta klinikalle. Nyt näyttää siltä, että nää menkat alkaa vähän etuajassa. Tänään on ollut jo pientä vuotoa ja mahassa sen suuntaisia kramppeja, et nää alkaa kyllä takuulla jo huomenna. Eeeeli aloitanko mä nyt tuon lääkkeen jo huomenna? Ettei mene koko homma sekaisin ja siirtoajankohta pieleen, jos luovuttajan kanssa on klinikalla on sovittu lääkkeiden ajankohdasta sillä oletuksella, et mun kuukautiset alkaa su? Vai onko tällä mitään merkitystä?