@Mohan Voi ei
voimia sinulle!
@SwanDeSol komppaan sun miestä, älä googleta!
mut joo, sortunut itsekin tohon...
Iski hirvee lensu. Ostin apteekin tyhjäksi. Nyt on Ksmikäseoli66, rautaa jossa myös foolihappo, sinkkiä ja deetä. Vedetään näillä loppuvuosi ja jos auttaa edes tähän kaamosväsymykseen niin oon jo ihan tosi iloinen
Tarkistin että nyt on siis
kp7/28 ja mut voi lisää takas listalle.
Tänne on tullut niin paljon uusia kun olin poissa niin kerrataan nopee:
Minä 34, mulle toinen toiveissa ja mies 30 ja hänelle eka. Yritetty vuosi ja isoin haaste meillä eri elämänrytmi. Mä teen päivätyötä ja mies yötyötä. Aika harvoin ollaan samaan aikaan sängyssä ja esikoisen mielenterveyden kannalta ajateltuna ei voi ihan miten sattuu pitkin päivää aina laitella menemään
Haasteensa siis meilläkin. Oon itseasiassa ottanu tavaksi varata miehen kalenteriin "ajan" itelleni. Joku voi järkyttyä, mut meidän mielestä se oli hauska läppä ja TOIMII!
Mulla on kellontarkka kierto, ovuloin myös ihan tasan kp 15-16 ja esikoinen tuli vaikka käytin pillereitä, sen takia on ollut vaikee ymmärtää miks tää on nyt näin vaikeeta. Kävin myös ton silmukkahoidon läpi solumuutosten takia, mut lääkärit oli sitä mieltä et muuten mulla on kaikki kunnossa. Enkä kyl epäilekään etteikö olisi. Tää nyt vaan kestää tällä kertaa. Onneks pahimmat tunnemyrskyt on jo ohi ja kyl oon hyväksynyt että menee mikä menee. Ei se helppoa ollut mut mitäpä sille voi! Mies on ihan kujalla kaikesta, mutta saa ollakki, hienosti kuitenki koko ajan tukena kaikessa