Yk 3 menossa. En oo hirveästi mitään kirjoitellut tänne mutta seurailen teidän kirjoituksia melkein päivittäin
Eilen tein ovistestin jonka jo lasken positiiviseksi kun se oli alle 2 h rakossa olleesta virtsasta tehty testi. Oireet ja ovislimat oli kyllä sellaiset eilen, että uskoisin eilen olleen ovispäivän (tai siis tänään).
Meidän esikoinen tuli aikoinaan toisesta kierrosta enkä oikein ehtinyt ajattelemaan asiaa kun ajattelin kaverien kokemusten perusteella raskautumisen kestävän ainakin vuoden. Nyt toisen kierron jälkeen oon ollu tosi masentunut kun sitä plussaa ei tullut. Ja siis näin alussa ollaan vasta yrityksessä. Sitten mua tuplaärsyttää se mun masentuneisuus koska tiedän monien yrittävän tosi pitkään, jopa vuosia sitä plussaa ja me ollaan vasta näin alussa. Vaikka kokoajan yritän takoa järkeä päähän, että ei ole mitään aihetta masentua, niin kaikki työkavereiden plussauutiset (kuten tänään tuli taas vauvauutinen) niin saa mielen matalaksi ja käyn pyörittelemään asiaa, että miksi plussaa ei tule. Äh, siis niin vihaan itseäni kun en pääse tästä "masennuksesta" eroon koska vielä ei ole aihetta masentua.
Joka tapauksessa oon päättänyt, että jos kuuden yk:n jälkeen ei ole tullut plussaa, niin käyn yksityisellä gynellä tarkistamassa, että ei oo myoomia jne. Ehkä siitä saa mielenrauhan tai eihän sitä tiedä vaikka löytyisikin syy, että en voisi tullakaan enää raskaaksi.