Kiitos <3 Mä olin viikko sitten aiemmin jo melkein menettänyt toivon ja alkanut valmistautumaan että hoidoissa saattaa mennä pitkään jne. Siksi tämä oli niin ihana uutinen meille, itsekin toivoisin juuri niille erityisesti plussaonnea jotka sitä lasta ovat pitkään joutuneet odottamaan@Bumbani onnea! Ymmärrän toki epävarmuuden vielä. Lämmittää mieltä nämä plussat erityisesti pidemmän yrityksen jälkeen kun antaa myös itselle toivoa. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin!
Varmasti ihan just käsillä se ovis? Veikkaisin. Onhan toi ärsyttävää noitten testien kanssa.Kuinka pitkään muilla on ovisplussa? Mä muistelisin että viime kierrossa oli samalla tavalla että kahtena päivänä peräkkäin tuli plussa. Tänään tuo tulos tuli varmaan ensimmäistä kertaa testihistoriassani siinä 10 min sisällä Vaikeita juttuja nämä ovistestailut
Tässä vielä kuva, ylhäällä eiliset testit (aamu ja ilta) ja alhaalla äsken tehty, vielä märkä testi.katso liitettä 8462
No, hö. Saitko siis jotain testeihin?Vuoto alkoi tänään viikon myöhässä, ja kamalat aaltoilevat ja pistävät kivut. Semmonen maanantai sitten että onko tää nyt sit kemiallinen vai keskenmeno vai mikä testitkin tuli sopivasti tänään postissa, no säästyypähän nyt seuraavaan kiertoon. Täytyykö tästä välttämättä nyt olla yhteyksissä johonkin neuvolaan tms? Ei oo kokemusta aiemmin.
Mutta täytyy sanoa, että oli kyllä tosi vahvat raskausoireet ja tuli jo aikaisin! Etovaa oloakin kerkesi olla viikon verran.
Seuraava testi olikin jo vaaleampi, joten eiköhän se huippu nyt mennyt. Taidan laskea kuitenkin niin että tänään on dpo 0 kun eilen tuli jo tasavahvat ja eikös se niin ole että ekasta plussasta 24-48h on ovis.Varmasti ihan just käsillä se ovis? Veikkaisin. Onhan toi ärsyttävää noitten testien kanssa.
Onko sul mitään tuntemuksia? Mul on välillä SAMAAN AIKAAN oviksen kanssa ollut testi plussaa, välillä aamulla plussa ja iltapäivällä, illalla tuntemukset että ovis.Seuraava testi olikin jo vaaleampi, joten eiköhän se huippu nyt mennyt. Taidan laskea kuitenkin niin että tänään on dpo 0 kun eilen tuli jo tasavahvat ja eikös se niin ole että ekasta plussasta 24-48h on ovis.
Keskiviikkoaamuna tuli punertava haamu. Ei ollu enempää testejä niin en tiiä mitä ois loppuviikosta näyttänyt. En usko mihinkään mahiksiin koska kaikki oireet loppui jo eilen ja tänään alkoi tää vuoto kunnolla.No, hö. Saitko siis jotain testeihin?
Jos mikään epäilyttää, tee vielä testejä silti.
Aloitettiin kesä-heinäkuussa mut en tiedä, onko missään kuussa oikein osunut kohdalleen. Osa on mennyt ihan ohi kun ollaan oltu eri paikkakunnilla. Oon yrittänyt vinkata siitä koti-inseminaatiosta mut ei ole oikein ollut hyvää kaikupohjaa ja itsekin vähän mietin että toimisiko se miehelläni lainkaan. Alussahan tässä vielä ollaan mut itseäni harmittaa ihan liikaa että tää näin tökkii. Ehkä isoimpana syynä se, että olin ennen pitkässä parisuhteessa jossa mies ei sitten halunnutkaan lapsia joten vuosia kului jo hukkaan. Olin niin onnellinen kun aloimme yrittää mut en osannut aatella, kuinka raastavaa on kun yrityskuukaudet valuu kankkulan kaivoonOnko teillä kauan yritystä nyt?
Jos seksin kanssa on ongelmia, voisi olla hyvä käydä seksuaaliterapeutin luona. Tai ehdottaa sitä koti-inssiä? Tsemppiä!
En ehtinyt muita tekemään. Ehkä toisaalta hyvä niin ja hyvä tietää noista testeistä, että antaa helposti vääriä viivojakin!@Unimaa Teitkö muita testejä kuin sen apteekin ultran? Niillä saa helposti viivaa vaikkei olisi raskaana. Itse en ole saanut mut jotkut on (netistä löytynee kuvia).