Aqela
Jos on viestejä niin ketjua ei voi poistaa. Ehkä pyysi sen poistamista.Tais Rättis poistaa sen ihan itse.
Jos on viestejä niin ketjua ei voi poistaa. Ehkä pyysi sen poistamista.Tais Rättis poistaa sen ihan itse.
Sä varmaan muistat meidän jutut menneiltä ajoilta? Ja ne kuvat.Höpö höpö. Agela on pahin pervo meistä kaikista!
Tais Rättis poistaa sen ihan itse.
Vaikee olla muistamatta!Sä varmaan muistat meidän jutut menneiltä ajoilta? Ja ne kuvat.
Harmi että Herra Huu on hävinnyt.
No hitto. Tais olla kaunis suomen kieli liikaa modelle sitten!En oo poistanut.
Prskl.
Sataispa täälläkinKävin kaupassa. Lunta sataa.
Toimitus tekee lopullisen päätöksen ilmoituksista. En ilmoita siksi että en pidä viestistä. Vaan ne jotka ovat jollakin tavalla asiattomia. Täällä on helvetistä viestejä mistä en ole pitänyt. En ole ilmoittanut niistä.Musta on todella typerää ja ärsyttävää se että jos täällä kerrotaan vaikka tuhmia vitsejä niin ketjuun tulee Akeila sanomaan että - minusta näissä ei ole mitään hauskaa, ilmoitan viestinne poistoon. Ja pilaa koko jutun.
Jos on paha päivä niin eikä huumorin taju riitä niin miksi pitää pilata muidenkin päivä?
Mä en laittanut mutta tallensin niitä koneelle. Mä laitoin pillun kuvan ja sain bannia.Vaikee olla muistamatta!
On kyllä palsta menny siveeks! Ajatella että muutama vuos sitten omia tissikuviakin laitettiin ihan reteesti ketjuihin!
Tuosta sateesta ei ole iloa. Sulaa heti pois.Sataispa täälläkin
Mä oisin iloinen jopa vaan niistä huitaleistaTuosta sateesta ei ole iloa. Sulaa heti pois.
Älä mee. Ole meidän ja erityisesti mun seurana.Ruokakooma, se se sitten iskee tehokkaammin kuin unilääkkeet
Hirveesti tekis mieli mennä nukkumaan
Täällä on märkää koska aikaisemmin satoi vettä.Mä oisin iloinen jopa vaan niistä huitaleista
ookoo...mä yritänÄlä mee. Ole meidän ja erityisesti mun seurana.
Mä en laittanut mutta tallensin niitä koneelle. Mä laitoin pillun kuvan ja sain bannia.
Ihku Raikun biisi! Linnut on melkein yhtä loistava!
ookoo...mä yritän
Hyvin todennäköisesti tää päättyy siihen, että molemmat nukahdetaan
Mä olen nukkunut niin paljon että valvon varmaan puoleen yöhön asti.Hyvin todennäköisesti tää päättyy siihen, että molemmat nukahdetaan
Jos sulla on siinä gglutamaatttia, väsyttää. Muuten ei.Ruokakooma, se se sitten iskee tehokkaammin kuin unilääkkeet
Hirveesti tekis mieli mennä nukkumaan
https://koppa.jyu.fi/avoimet/taiku/kirjallisuuden_aikajana/antiikki/roomalainen-runous/horatius-ja-runoilijakouluNo hitto. Tais olla kaunis suomen kieli liikaa modelle sitten!
Sä teit senJos on viestejä niin ketjua ei voi poistaa. Ehkä pyysi sen poistamista.
Mä en laittanut mutta tallensin niitä koneelle. Mä laitoin pillun kuvan ja sain bannia.