Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Iltaa

Mitähän tekis, on jotenki tosi tylsää(n)
Vois mennä vaikka päiväunille:coffee:
Kyllä tää sateinen sää unettaa!:sleep: Päikkärit olis ihanat!:love:
Pakko olla ees peiton alla kun kerkes kylmä mennä luihin ja ytimiin. Ei lämmittäny yhtään vaikka huusin kurkku suorana kentän laidalla pallopelin tahdissa.

Apropoo! Saatiin kakkutukusta rasioita tuhottavaks! Ne isän punssipallerot oli kova pettymys!
Ne ei ollu tarpeeks makeita, eikä niissä ollu tarpeeks alkomahoolia!:coffee:

• Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Me saatiin pari kk sitten hajonnut sähkövispilä häälahjaksi anopilta13 v sitten :D
Kyllä käsin vatkaus käsiin käy kovasti. Synttärikakun taikinan ja kermat jouduin käsin vatkaamaan :unsure:
Nuo uudet ei sitten vissiin kestäkään enää 13 vuotta.:cautious: Eiköhän ne noihin vatkaimiinkin ole laittaneet sen viimeisen käyttöpäivän...:cautious:

• Tykkää
Reactions: Kais
En sitte nukkunut, kissa ei antanut..kiusas minkä kerkes, eli hyppi television päälle ja puotteli kaapin päältä tavaroita lattialle:cautious:

Vaikka täytyy kyllä myöntää, että osaa noi kissat olla ihania otuksia:love::love:

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Kyllä tää sateinen sää unettaa!:sleep: Päikkärit olis ihanat!:love:
Pakko olla ees peiton alla kun kerkes kylmä mennä luihin ja ytimiin. Ei lämmittäny yhtään vaikka huusin kurkku suorana kentän laidalla pallopelin tahdissa.

Apropoo! Saatiin kakkutukusta rasioita tuhottavaks! Ne isän punssipallerot oli kova pettymys!
Ne ei ollu tarpeeks makeita, eikä niissä ollu tarpeeks alkomahoolia!:coffee:
mä en käsitä tuota urheiluseurojen varainkeräystä paskan myynnillä

vierailija
Mä sain sähkövatkaimen joskus ex-anopilta lahjaksi. Ennen sitä vatkasin k-a-i-k-e-n käsin!
Voi että mikä hölömö olin!:D
Hitto niitä kakkumääriä mitä meilläkin vuodessa vedetään synttäreillä ja muilla kekkereillä! Ja pelkästään yhteen kakkuun menee yli litra kermaa!:oops::D Nyt on niin mukavaa kun muutamassa minuutissa alkaa vaahdota!:D
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2e07a25b-f40a-44f1-b45e-a3946940bad5
OT, mutta..:X3:

vierailija
Ystäväni lähti eilen reissuun koko viikonlopuksi, katsomaan kummilapsia jotka ovat samanikäisiä kun hänen omat lapsensa, mutta ei ottanut omia lapsiaan mukaan vaan jätti ne kotiin isän hoidettaviksi siksi että mies ei vaan pääse olemaan yksin kotona ja tekemään mitään kun hän ei ole vahtimassa, ystäväni mukaan lähtemään baariin iskemään naisia tai tuomaan niitä kotiin. Eikä mies ole koskaan tehnyt mitään sellaista, todella luotettava on mutta ystäväni vaan on niin mustasukkainen että ajaa käytöksellään miehen kohta pois. Mä en ymmärrä tuollaista. :(

Ystäväni lähti eilen reissuun koko viikonlopuksi, katsomaan kummilapsia jotka ovat samanikäisiä kun hänen omat lapsensa, mutta ei ottanut omia lapsiaan mukaan vaan jätti ne kotiin isän hoidettaviksi siksi että mies ei vaan pääse olemaan yksin kotona ja tekemään mitään kun hän ei ole vahtimassa, ystäväni mukaan lähtemään baariin iskemään naisia tai tuomaan niitä kotiin. Eikä mies ole koskaan tehnyt mitään sellaista, todella luotettava on mutta ystäväni vaan on niin mustasukkainen että ajaa käytöksellään miehen kohta pois. Mä en ymmärrä tuollaista. :(
Mä en myöskään ymmärrä, toisilla vaan mustasukkaisuus läikkyy rajusti yli:unsure:
Kurjaa kun siitä kärsii koko perhe.

En sitte nukkunut, kissa ei antanut..kiusas minkä kerkes, eli hyppi television päälle ja puotteli kaapin päältä tavaroita lattialle:cautious:

Vaikka täytyy kyllä myöntää, että osaa noi kissat olla ihania otuksia:love::love:
Minäpä nukuin!:oops: Huomenta!:love:

mä en käsitä tuota urheiluseurojen varainkeräystä paskan myynnillä
Ei niistä ollunna paskaa ku punssipallerot. On niistä ne pikkuveljen tohveetki hyviä!:D

Eihän noista saanu ku muutamaman tonnin mutta kyllä ne niillä ens vuonna lähtee turnausmatkalle ulukomaille. En kyllä ymmärrä miks pitää lähtee paskoihin maihin ja vielä maksaa siitä kun ihan yhtä hyvin voi pelata Suomessakin!:D

Yhteistyössä