Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joskun kun olen töissä niin se on soittanut 3 kertaa, olen sitten tauolla laittanut sille viestin että olen töissä,en pysty nyt puhumaan, soitan myöhemmin. Niin se on senkin jälkeen yrittänyt soittaa vielä muutaman kerran. Että ihan kuin ei lukemaansa ymmärtäisi...
Ja se olettaa että jos pääsen töistä vaikka klo 15 niin soitan sitten sille viimeistään minuutin yli. Jos en soita heti sillä minuutilla kun pääsen töistä niin sitten se soittelee taas ja on kauhuissaan, välillä en saa edes ulkovaatteita päälle saati mitään puhettakaan että ehtisin käydä kaupassa ja menisin kotiin tai tekisin ruokaa tai saisin syötyä nälkääni edes yhtään mitään. Siksi pitää narrata että pääsen vasta vaikka klo 17. Jos vastaan puhelimeen että olen kaupan kassalla nyt, voidaanko soitella myöhemmin niin sitäkään ei tajua, jankuttaa ja puhuu asioita koska kun vastasin niin keskustellaan nyt. Eikä ne puhelut ole koskaan lyhyitä, menee aina vähintään se puolituntia mikä on varattava siihen. Vaikka sanon että on hankala paikka, en voi nyt puhua niin se Puhelu ei lopu ennen kuin lyön luurin korvaan tai laitan puhelimen laukkuun, höpiskööt siellä.

vierailija
Oletko sisaruksista nuorin? Uskon että tuo on todella raskasta(n) Mutta joku selitys käytökselle on, tuossa mittakaavassa tuo ei todellakaan ole normaalia. Voiskohan asiasta soittaa jonnekkin ja kysyä? Siis lääkärille tai miltä taholta lähete muistisairauksien tutkimiseen tuli... Oletko sisarustesi kanssa jutellut ovatko he huomanneet mitään muita käytöshäiriöitä?
Olen vanhin sisaruksista. On kyllä todella väsyttävää ja ahdistavaa.(n) Ei muut sisarukset ole huomannut mitään, ainoastaan Äiti on huomannut kyllä, täytyy keskustella sen kanssa. Ehkä joku lääkärikäynti olisi tarpeen..

vierailija
Joskun kun olen töissä niin se on soittanut 3 kertaa, olen sitten tauolla laittanut sille viestin että olen töissä,en pysty nyt puhumaan, soitan myöhemmin. Niin se on senkin jälkeen yrittänyt soittaa vielä muutaman kerran. Että ihan kuin ei lukemaansa ymmärtäisi...
Ja se olettaa että jos pääsen töistä vaikka klo 15 niin soitan sitten sille viimeistään minuutin yli. Jos en soita heti sillä minuutilla kun pääsen töistä niin sitten se soittelee taas ja on kauhuissaan, välillä en saa edes ulkovaatteita päälle saati mitään puhettakaan että ehtisin käydä kaupassa ja menisin kotiin tai tekisin ruokaa tai saisin syötyä nälkääni edes yhtään mitään. Siksi pitää narrata että pääsen vasta vaikka klo 17. Jos vastaan puhelimeen että olen kaupan kassalla nyt, voidaanko soitella myöhemmin niin sitäkään ei tajua, jankuttaa ja puhuu asioita koska kun vastasin niin keskustellaan nyt. Eikä ne puhelut ole koskaan lyhyitä, menee aina vähintään se puolituntia mikä on varattava siihen. Vaikka sanon että on hankala paikka, en voi nyt puhua niin se Puhelu ei lopu ennen kuin lyön luurin korvaan tai laitan puhelimen laukkuun, höpiskööt siellä.
Pakko kysyä tämä, mutta onko sun äiti koskaan vaatinut sua poimimaan itselleen valkovuokkoja?

Nappasin mohveliraudan maalta kaupunkiin. Vuosia mohvelit on olleet meillä vaan maalla syötäviä.:coffee:
Tänään illalla on mohveleita, hilloa ja kermavaahtoa!:p

• Tykkää
Reactions: Kais
Pitkästä aikaa käytiin miehen kanssa yhdessä prismassa :D
Niin ja viimein tuli ostettua se sähkövatkain :LOL: eihä siinä menny ku muutama kuukausi :D
Mä sain sähkövatkaimen joskus ex-anopilta lahjaksi. Ennen sitä vatkasin k-a-i-k-e-n käsin!
Voi että mikä hölömö olin!:D
Hitto niitä kakkumääriä mitä meilläkin vuodessa vedetään synttäreillä ja muilla kekkereillä! Ja pelkästään yhteen kakkuun menee yli litra kermaa!:oops::D Nyt on niin mukavaa kun muutamassa minuutissa alkaa vaahdota!:D

• Tykkää
Reactions: Kais
Mä sain sähkövatkaimen joskus ex-anopilta lahjaksi. Ennen sitä vatkasin k-a-i-k-e-n käsin!
Voi että mikä hölömö olin!:D
Hitto niitä kakkumääriä mitä meilläkin vuodessa vedetään synttäreillä ja muilla kekkereillä! Ja pelkästään yhteen kakkuun menee yli litra kermaa!:oops::D Nyt on niin mukavaa kun muutamassa minuutissa alkaa vaahdota!:D
Me saatiin pari kk sitten hajonnut sähkövispilä häälahjaksi anopilta13 v sitten :D
Kyllä käsin vatkaus käsiin käy kovasti. Synttärikakun taikinan ja kermat jouduin käsin vatkaamaan :unsure:

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä