jänkävenäläiset on parhaita
venäläiset on parhaita
Aijaa. Pelaako ne kiakkoo?Kalpa is the best, dude!
No tottakai ne pelaa, herttinen sentäänAijaa. Pelaako ne kiakkoo?
Olen viimeksi nähnyt, kun tps voitti reipas lahden 17-2No tottakai ne pelaa, herttinen sentään
Mikä ihmeen Lahti, mä puhun KuopiostaOlen viimeksi nähnyt, kun tps voitti reipas lahden 17-2
Se on ainoa Lahtelaisten peli jonka olen nähnyt paikan päällä
Jaaaaa Hyi helevetti. Suomen p*rsereikäMikä ihmeen Lahti, mä puhun Kuopiosta
Jaa...Kuopiossa puhutaan, että Iisalmi olis se p**sereikä..mutta mulle sinänsä se ja sama.Jaaaaa Hyi helevetti. Suomen p*rsereikä
Ai. Mää luulin että sää ja nee on Lahdesta...Mikä ihmeen Lahti, mä puhun Kuopiosta
No koko muun suomen mielestä kuopio on se... Kuopiolaiset vain yrittää itsepetosta.Jaa...Kuopiossa puhutaan, että Iisalmi olis se p**sereikä..mutta mulle sinänsä se ja sama.
Rellu on bubiruusu lahdesta.Ai. Mää luulin että sää ja nee on Lahdesta...
Höpöhöpö. Kaukana pubiruusustaRellu on bubiruusu lahdesta.
jaa ketkä 'nee'?Ai. Mää luulin että sää ja nee on Lahdesta...
OnHöpöhöpö. Kaukana pubiruususta
Mä olen käynyt kerran elämässäni baarissa, ahistuin ihmismassoista niin paljon etten ole sen jälkeen käynytRellu on bubiruusu lahdesta.
Kalpa!jaa ketkä 'nee'?
No joo, ei tepsissäkään ole hurraamista...
Kalpa 4evä
Pöötön se vasta komea kolli on
Valehtele vähemmän.Mä olen käynyt kerran elämässäni baarissa, ahistuin ihmismassoista niin paljon etten ole sen jälkeen käynyt
Vitsi mikä valehtelija. Ja sull oli lapsia muka. No eipä taida olla. ei yhtäkään. Lenkkipolultako isän niille löysitMä olen käynyt kerran elämässäni baarissa, ahistuin ihmismassoista niin paljon etten ole sen jälkeen käynyt