On meillä,löytyy kaikki ruokatarvikkeet,maitotuotteet,kuivatuotteet,tuoreet lihat,hedelmät ja kasvikset,ruokaa ymsEi ole muuten täälläkään onko muka jossain?
On meillä,löytyy kaikki ruokatarvikkeet,maitotuotteet,kuivatuotteet,tuoreet lihat,hedelmät ja kasvikset,ruokaa ymsEi ole muuten täälläkään onko muka jossain?
On meillä,löytyy kaikki ruokatarvikkeet,maitotuotteet,kuivatuotteet,tuoreet lihat,ruuat yms
Mikä on pnuttu?]Sun kaa nyt kukaa ei haluu kirjotella privana
t: lissun bestis
:::::::::::::
pnuttu vois poistua kokonaan
aikasi meni jo
alapeukutusnikkisi kaikki tiijetään kanssa
On täällä noita samoja paitsi ei maitotuotteitta. Ruokavalikoima on suppea.Oho täällä on tokmannilla kaikkea,on ruokatarvikkeet kuiva/ kahvituotteista maitotuotteisiin ja tuoreeseen lihaan,on eläintenruuat ja lelut/ tuotteet,on koriste-esineet,siivousvälineet,kukat,vaatteita,rautatarvikkeita.
Täällä on kaikkia maitotuotteita,jopa kasvijuomiakin ja jogurtteja ruokapuoli ok ja lihatorikinOn täällä noita samoja paitsi ei maitotuotteitta. Ruokavalikoima on suppea.
Ne oli kyllä hienoja!!!Juuh,kyllähän sitä kaikenlaista löytyisi tokmannilta Mä kahtelin niitä isoja joulutonttuja
Oletko varma ettet käynyt prismassa?Täällä on kaikkia maitotuotteita,jopa kasvijuomiakin ja jogurtteja ruokapuoli ok ja lihatorikin
Jep,ihania onJa tuntuu, et noi tokmannin sesonki sisustusvermeet on kivampia kun muualla!
Ne oli kyllä hienoja!!!
Mä luulen että täällä ei kannata. On 3 ruokakauppaa tokmannin lähellä. Tää tokmanni ei ole iso.Täällä on kaikkia maitotuotteita,jopa kasvijuomiakin ja jogurtteja ruokapuoli ok ja lihatorikin
Täällä on kaksi tokmanniaMä luulen että täällä ei kannata. On 3 ruokakauppaa tokmannin lähellä. Tää tokmanni ei ole iso.
Kyl mie tietääkseni kävin eka tokmannilla täällä on hyvät valikoimat. Kävin vasta sen jälkeen prismassa.Oletko varma ettet käynyt prismassa?
Täällä tokmannissa on vain kuivamuonaa ja juomia
Mä sön usein ihan vaan sellasenaankin puolukoitaNoup, puolukoita jogurtilla. Laitoin jogurttia sekaan koska puolukkaa ei pysty syömään sellaisenaan.
On täällä muitakin mutta ei kävelymatkan päässä.Täällä on kaksi tokmannia
Ok, meillä on tokmannin lähellä prisma,meillä vissiin vetää väkeä tokmannille hyvä lihatori vaikka prismallakin on.Lidl on vähän kauempana ja cittari sitten eri suunnalla.Mä luulen että täällä ei kannata. On 3 ruokakauppaa tokmannin lähellä. Tää tokmanni ei ole iso.
Mä sön usein ihan vaan sellasenaankin puolukoita
Prisma ja sittari ovat kauempana. Käyn niissä harvoin. Lidl on kävelymatkan päässä. Täällä on lidlejä jokapaikassa.Ok, meillä on tokmannin lähellä prisma,meillä vissiin vetää väkeä tokmannille hyvä lihatori vaikka prismallakin on.Lidl on vähän kauempana ja cittari sitten eri suunnalla.
Ne on tosi hyviä!!!