vierailija
tanan sääliö ei pysy mielipiteessään vaan muokkaa viestejään jälkikäteen. Todella lapsellista.
Sain mielikuvan, että olet oikeasti ihan aikuinen ihminen jo.Kullipää
Ei teetä enää tähän aikaanSain mielikuvan, että olet oikeasti ihan aikuinen ihminen jo.
Istut teekupponen kädessä sohvalla ja sulla on paituli päällä ja villasukat jalassa.
Mikä saa sut viestittelemään palstalle tuollaista...sen haluaisin tietää!
Ihan hiukan vain. Enpä haluais nähdä sinua vihaisena.Ei teetä enää tähän aikaan
Eikä paituleita. Villasukat on.
Se hiukan ärsyttää kun pitää muokata viestejä jälkikäteen, viestejä johon on jo vastattu. Siitä nousi tatti otsaan.
Ihan hiukan vain. Enpä haluais nähdä sinua vihaisena.
Yritän jatkossa kirjoittaa ajatuksen kanssa ja kaikki kerralla. Se on välillä ollut haastavaa kun multitaskaa. Enää ei pysty näköjään kunnolla tekemään kovin montaa asiaa kerralla.
No hyvä että saatiin asia selvitettyä.
Anteeksi. Et ole k..pää.
Mutta viestien muokkailu jälkikäteen on vain hiukan ärsyttävää.
No hyvä että saatiin asia selvitettyä.
Kauniita unia ja hattaran kuvia! Nyt on painuttava pehkuun.
Tabletti ei ole lastenvahtiEi isä tehnyt tyhmästi tai väärin. ei se olisi voinut kuvitellakaan että tabletti syttyy palamaan.
Mistä tiedät etukäteen, että apteekissa menee vain 3 minuuttia?Pitäisi pystyä jättämään. Itseäni ärsytti suuresti kun käväisin apteekissa 3 minuuttia, niin sen takia piti herättää 1,5 vuotias syvästä unesta ettei vaan kukaan ala soittamaan poliisia paikalle. Minusta se itkevän ja ärtyneen lapsen pakkoraahaus jonnekin pika-asialle on enemmän lapsen rääkkäystä.
Pidemmät asioinnit ja kauppareissut sit erikseen.
Voi siellä mennä 4 minuuttiakin.Mistä tiedät etukäteen, että apteekissa menee vain 3 minuuttia?
Mä olisin saanut pienenä 15 minuutissa auton lähes osiin!Ei tehnyt. lapset voivat olla hetken autossa jos piipahtaa nopeasti asioilla. moneksi tunniksi niitä ei voi jättää mutta vaikka 15 minuuttia on ok.
sepä siinä kun jotkut vanhemmat ei osaa pitää kuria pennuilleen. Tuollaisesta toiminnasta jos uhkaisi selkäsauna niin ei kyllä mitään osia irrotettaisi.Mä olisin saanut pienenä 15 minuutissa auton lähes osiin!
Jo muutamissa minuuteissa irroitin suurimman osan liikkuvista vempaimista ja kuorin ainakin puolet verhoilusta! Mutta (tai senpä takia varmaan) osasin myös korjata vempaimia hyvin nuorena!
joka kuritta elää se kunniatta kuoleesepä siinä kun jotkut vanhemmat ei osaa pitää kuria pennuilleen. Tuollaisesta toiminnasta jos uhkaisi selkäsauna niin ei kyllä mitään osia irrotettaisi.
Ikinä päässyt apteekista pois alle 10 minuutinVoi siellä mennä 4 minuuttiakin.
No ai jaha.sepä siinä kun jotkut vanhemmat ei osaa pitää kuria pennuilleen. Tuollaisesta toiminnasta jos uhkaisi selkäsauna niin ei kyllä mitään osia irrotettaisi.
joillaki vanhemmilla ei vaan ole auktoriteettia lapsiisaNo ai jaha.
Eipä auttanut minun kohdalla selkäsaunat! Eikä jäänyt palkkään uhkailuun. Liian mielenkiintoisia nappuloita ja vempaimia ei vaan voinut vastustaa!
Olis ollu pidempään siellä kaupassa ni oisin kerinny kasata kaikki minkä purin!joillaki vanhemmilla ei vaan ole auktoriteettia lapsiisa
kyllä ne vielä ennen aikuistumistaan kerkiää jonkun trauman tai diagnoosin saadaOlis ollu pidempään siellä kaupassa ni oisin kerinny kasata kaikki minkä purin!
Onneksi selvisin hengissä lapsuudesta! On kyllä ihme!
Mutta, osaanpahan kaikki mahdolliset metkut ja juonet mitä omat rakkaat lapsoset yrittää mulle syöttää!
En ikipivänä jättänyt lapsia vartioimatta, ellei siinä olis jotakin järkeä! Vaikka ”vähän” neuroottinen olinkin lasten vartioinnin suhteen niin normaaleja mää heistä leivoin. Nyt, jo esiteineinä, heistä voi tämän hyvin havaita.
Ei mulla oo miestä ja exät saat rauhassa pitää.mä kävin nussimassa sun miehesi kanssa