Aqela
OkeiHyssssh!
Niistä ei sitten tähän kohtaan yhtään enempää, kiitos*niiataniksauttaa*
OkeiHyssssh!
Niistä ei sitten tähän kohtaan yhtään enempää, kiitos*niiataniksauttaa*
Eihä se mitään uutta oo, vai onko?tunturissa pudottelee ihan rehellistä lunta
Nyt mikään huomen ole vaan se sun paljon mainostama päivä!Huomenta x2
Täällä satoi räntää eilen ja illalla selkeni ja yöllä meni pakkaselle. Pikkutiet oli liukkaita.tunturissa pudottelee ihan rehellistä lunta
talvi tästä taitaa tullaTäällä satoi räntää eilen ja illalla selkeni ja yöllä meni pakkaselle. Pikkutiet oli liukkaita.
Vihdoinkin!talvi tästä taitaa tulla
Aamu kun kerran heräsin!Nyt mikään huomen ole vaan se sun paljon mainostama päivä!
Heräsit päivällä. Huomaatko, saat maistaa omaa lääkettäsi! Tältä se tuntuu.Aamu kun kerran heräsin!
Ei oo 9.00 jälkeen.Aamu kun kerran heräsin!
Heräsit päivällä. Huomaatko, saat maistaa omaa lääkettäsi! Tältä se tuntuu.
En jääny paljosta paitsi. Shokeerausmeininki edelleen siis hänellä...m1es pisti vasikan aivoista tehdystä ruoasta kuvan tonne
No niinpä taisin ottaa. Yleensä töissä on ihan kivaa mut tänään meidän rakas tuotantopäällikkö oli tehny sen valtakunnan virhearvioita että kevyesti meinas mennä hermo, joutuu tekeen toisten päin persusta järjestettyjä paskahommia mutta mä hoidin homman kunnialla ja nyt on hyvä fiilis Sen verran sen söhläykset tulee vaikuttaan että varmaan ens viikkokin on ihan persiistä Mutta niinkuin muutkin viikot, kyllä mä tulevankin viikon selätäniteppä otit nipun lauantaivuoroja
Näinhän se on. Meillä ei normaalisti ole viikonloppuisin töitä mut ylitöinä välillä. Tänään just parin työkaverin kans puhuttiin et kyllä on kunnon työntekijät kiven alla, toinen toistaan laiskempia vaikka todella monta uutta työntekijää on tullut(kasvava yritys), ja niistäkin osa lähtenyt heti maitojunalla kotio.Nuorille harvemmin kelpaa viikonloppuvuorot. Nykyajan nössöt haluavat vain löysäillä.
Päivää Jäis kyllä multakinJäis mulla aivot syömättä
Tänään kaupassa käyty,pyykkiä pesty,vähän luettu kirjaa
Ja tein kahville mansikkakääretorttua ja kuorutin kinuskikastikkeella.
Vihreää chilikastiketta tein lisää.