V
vierailija
Vieras
Reettasta seuraavien Tuska-festivaalien pääesiintyjä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Muista se sitten kun omet vanhus.Todellakin on![]()
Toivottavasti olen niin dementoitunut, etten muista mitään puheitaniMuista se sitten kun omet vanhus.
Aivan!Mutta vain akustisena, sähköiset soittimet.. no no!![]()
Mulla tuli hieman H*itler mieleen ton reetulin ulosannista, samanlaisia elkeitä ja kehonkieli. Olikohan H*itlerkin aspergerPinttymänä juutalaiset..
Osuit naulan kantaan!Tavallaan tulee olo, että ei saisi lainkaan arvostella, koska kyseessä on ei-normaali nuori. Toisaalta taas hän esiintyy julkisuudessa aikuisten tilanteissa, joten hullua olisi, jos mitenkään ei saisi kritisoida.
Niinpä. Meidän pojastakin saisi tuollaisia videoita, ja aiheena voisi olla vaikka kenkien järjestys eteisessä, luokan eteneminen ruokajonossa (tai siis miten sen tulisi tapahtua) , tai kuka ties 5 vuoden päästä vaikka Itämeren kalakantojen muutokset....mikä puolestaan on aika tyypillistä mm.aspergerille.
Mikä siinä on typerää?Niinpä. Meidän pojastakin saisi tuollaisia videoita, ja aiheena voisi olla vaikka kenkien järjestys eteisessä, luokan eteneminen ruokajonossa (tai siis miten sen tulisi tapahtua) , tai kuka ties 5 vuoden päästä vaikka Itämeren kalakantojen muutokset.
Mutta tuollainen pilkkavideo on kyllä ihan typerä!
Voi tuota paheksunnan määrää mutta voisinko ihan pikkuisen luulla että olet samoilla linjoilla?Jaha. Mut taas sensuroitiin.
Mut paheksun, paheksun koko ketjua.
Voi tuota paheksunnan määrää mutta voisinko ihan pikkuisen luulla että olet samoilla linjoilla?
Juuri näin, ei oikeasti Yhdysvaltojen Presidentti voi oikeasti alkaa somekiusaamaan jotakin lastaJuu. Voisi luulla ja aika lailla olenkin.
Oikeasti. Aikuiset ihmiset teinineidin kimpussa!
Mutta hänhän ei niin tehnytkään. Kuulema. Vaan sanoi nätisti ja kauniisti ilman mitään piruiluja. Kuulema.Juuri näin, ei oikeasti Yhdysvaltojen Presidentti voi oikeasti alkaa somekiusaamaan jotakin lasta
Ilmeisesti on kuulijan mielessä tulkinta. Itse tein tuollaisen.Mutta hänhän ei niin tehnytkään. Kuulema. Vaan sanoi nätisti ja kauniisti ilman mitään piruiluja. Kuulema.
Olen asiasta eri mieltä.
"Korporaatiot operoivat mediaa. Ne päättävät, mitä lehdissä ja kirjoissa lukee. Ne päättävät siitä, mitä ohjelmia ruudusta näet. Ne päättävät, keitä haastatellaan ja keitä ei. Ne päättävät siitä, mikä on totta. Todellisuudenhallinta on lähes täydellistä. Ja ne ovat taitavia. Ne tuntevat ihmismielen empatialle herkät kohdat ja käyttävät niitä surutta hyväkseen."
Olen täysin Gretan puolella
Hän on lapsi, me ollaan aikuisia ja me kyllä pärjätään mutta ehkä hän ei enään.
Muistetaan myös että on täysin oikealla asialla.Muistetaan se, että tuon lapsen takana on iso lauma aikuisia ihmisiä, jotka käyttävät Gretaa häikäilemättömästi hyväkseen.
"Korporaatiot operoivat mediaa. Ne päättävät, mitä lehdissä ja kirjoissa lukee. Ne päättävät siitä, mitä ohjelmia ruudusta näet. Ne päättävät, keitä haastatellaan ja keitä ei. Ne päättävät siitä, mikä on totta. Todellisuudenhallinta on lähes täydellistä. Ja ne ovat taitavia. Ne tuntevat ihmismielen empatialle herkät kohdat ja käyttävät niitä surutta hyväkseen."Muistetaan myös että on täysin oikealla asialla.
Tieteellisiä faktoja