Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Aqela
Pulla...ajattele sellaista pehmeää juuri leivottua pullaa, minkä keskellä on voisilmä ja puoliksi sulanutta sokeria...sinun tekee niin mieli haukata siitä palanen jos toinenkin ja kulauttaa päälle iso kulaus kylmää maitoa*kuiskaa hiljaisella äänellä hypnotisoiden monipistettä sortumaan Echon pulliin* Seuraa katseellasi tätä pullaa kuvaruudussa ja kun lasken hitaasti kolmesta nollaan, näet edessäsi pullan ja syöt sen.
Oota käyn ensiks pissalla, tää kahvi tulee nopeemmin läpi kuin osasin oottaa!!
:alien:
:notworthy:

Hyss! :cautious:
 
@Echo pidetään huomenna leivontasessio. Leivotaan pullaa ja sämpylää. :p
Ois ihana. :love:
Mut kysyit väärään aikaan. Joku toinen päivä. Olen lappanut tänään 5-6 isoa korvapuustia, mahassa semmonen hiivainen sokerirasvaklöntti.

Mun mahalaukku just keskusteli mulle: "Voi nyt v***u Echo taas sun kans, oliko ihan pakko? Munko pitäis pilkkoa tää sun naminami-rasvamössös ja jalostaa joksikin hienoiksi ravitseviksi hiukkasiksi verenkiertoon...mä en pysty tässä kaasussa toimiin ku oon ku joku Hindenburgin räjähtäny zeppeliini..."

:oops:
 
Ois ihana. :love:
Mut kysyit väärään aikaan. Joku toinen päivä. Olen lappanut tänään 5-6 isoa korvapuustia, mahassa semmonen hiivainen sokerirasvaklöntti.

Mun mahalaukku just keskusteli mulle: "Voi nyt v***u Echo taas sun kans, oliko ihan pakko? Munko pitäis pilkkoa tää sun naminami-rasvamössös ja jalostaa joksikin hienoiksi ravitseviksi hiukkasiksi verenkiertoon...mä en pysty tässä kaasussa toimiin ku oon ku Hindenburgin räjähtäny zeppeliini..."

:oops:
Vastaat sille vaan, että ''Suus kiinni ja pullaa uuniin!'':coffee::coffee:
 
Ois ihana. :love:
Mut kysyit väärään aikaan. Joku toinen päivä. Olen lappanut tänään 5-6 isoa korvapuustia, mahassa semmonen hiivainen sokerirasvaklöntti.

Mun mahalaukku just keskusteli mulle: "Voi nyt v***u Echo taas sun kans, oliko ihan pakko? Munko pitäis pilkkoa tää sun naminami-rasvamössös ja jalostaa joksikin hienoiksi ravitseviksi hiukkasiksi verenkiertoon...mä en pysty tässä kaasussa toimiin ku oon ku joku Hindenburgin räjähtäny zeppeliini..."

:oops:
mää söin nahkiaisia, ei nekään mitään varsinaista vegeruokaa ole

ja kalliita, noin 100€/kg
 
Aqela
Ois ihana. :love:
Mut kysyit väärään aikaan. Joku toinen päivä. Olen lappanut tänään 5-6 isoa korvapuustia, mahassa semmonen hiivainen sokerirasvaklöntti.

Mun mahalaukku just keskusteli mulle: "Voi nyt v***u Echo taas sun kans, oliko ihan pakko? Munko pitäis pilkkoa tää sun naminami-rasvamössös ja jalostaa joksikin hienoiksi ravitseviksi hiukkasiksi verenkiertoon...mä en pysty tässä kaasussa toimiin ku oon ku joku Hindenburgin räjähtäny zeppeliini..."

:oops:
Hiivatin echo. :cautious:
Mä laitan pari pullaa pakkaseen sua varten. :p
 

Yhteistyössä