P llusta. Jos menkat loppui niin silloinhan on vaihdevuodet ja se kuivattaa alapäätä.
Ajattelin että se on seuraavaksi listalla..kissakalakukko..sen oravan jälkeenNo en mä nyt mikään nälkäinen predator ole.
Höpöhöpö, kun on aktiivinen seksielämä tai normisti itsetyydytystä ei nainen kuivu yhtään mihinkään tai mistään.P llusta. Jos menkat loppui niin silloinhan on vaihdevuodet ja se kuivattaa alapäätä.
no kyllä kuivuu vaikka vatkaisi lörtsää kolme kertaa päivässä. jo on sulla biologia hukassa.Höpöhöpö, kun on aktiivinen seksielämä tai normisti itsetyydytystä ei nainen kuivu yhtään mihinkään tai mistään.
Shhh...älä yllytä. kohta katoaa kyliltä kaikki ulkotarhojen koiratEntäs koiran liha?
Entäs koiran liha?
Entäs koiran liha?
On kuullemma hyvää.Shhh...älä yllytä. kohta katoaa kyliltä kaikki ulkotarhojen koirat
no kyllä kuivuu vaikka vatkaisi lörtsää kolme kertaa päivässä. jo on sulla biologia hukassa.
Milläs sä selität ne vanhemmat naiset jotka eivät tarvitse mitään liukastetta ja heillä on puolta nuoremmat miesystävät?no kyllä kuivuu vaikka vatkaisi lörtsää kolme kertaa päivässä. jo on sulla biologia hukassa.
Onpa ikävää että sulle on käynyt niin.no kyllä kuivuu vaikka vatkaisi lörtsää kolme kertaa päivässä. jo on sulla biologia hukassa.
No on on.Ja sulla on kokemusta? kuivasta römpsästä? niinpä...sun omasta.No ei nyt vaan, , ole kuiva!
Ja mullapa on kokemusta.
Hyi nyt lopettakaa. Ekko pysykööt siinä oravanlihassa mutta jättäkööt kissat ja koirat rauhaan.
Mulla ei ole sitä ongelmaa kun ei ole vielä vaihdevuosia. mutta ehkä sitten kun ne alkaa käy niin kuin rosille.Onpa ikävää että sulle on käynyt niin.
En osaa selittää. mä luulen kyllä että ne valehtelee.Milläs sä selität ne vanhemmat naiset jotka eivät tarvitse mitään liukastetta ja heillä on puolta nuoremmat miesystävät?
Kylläpä tekis mieli nukkua