Määhän olenkin varsinainen tollukka. Mitään en ymmärrä. Huhhuh
Määhän olenkin varsinainen tollukka. Mitään en ymmärrä. Huhhuh
Saunominen kieltämättä on kuin kirsikka kakun päällä tuollaisien reissujen päätteeksiJa mä laitoin oitis saunan päälle kun kotiin ehdin.
Toki yhden saunassa ja toisen sen jälkeen.Hyvä. Sä kaipasit sitä. Kai otit oluen myös?
Voisit muuttaa nimimerkkisi Tollukka - Tiinaksi.Saunominen kieltämättä on kuin kirsikka kakun päällä tuollaisien reissujen päätteeksi
Ei kiitos, se kuvaa sinua paremmin. Että siitä vai rekisteröitymäänVoisit muuttaa nimimerkkisi Tollukka - Tiinaksi.
En. Vielä.Oletkos maistanut
Et halua jakaa? Voitte kyllä hyvin olla molemmat.olen hiukan ärtynyt koska se tollukka sana oli varattu taekoittamaan minua. Haluan olla palstan ainoa tollukka.
En voi koska sana on varattu sulle. toisten nimiä ei saa matkia tai p*lliä. Vaikka sinäkin teit kyllä niin.Ei kiitos, se kuvaa sinua paremmin. Että siitä vai rekisteröitymään
1 sitten riittää, ainakin yhdelleEn. Vielä.
Olutta pitää aina ottaa kummallekin jalalle!1 sitten riittää, ainakin yhdelle
Niin pitääOlutta pitää aina ottaa kummallekin jalalle!
No et olisi saanut ottaa oluttakaanÄh.
Oon unohtanut, että huomenaamulla on verikoe.
Hyvästi herkullinen pannukakkuaamiainen kahvimukillisten kera.
Okminäkin haluan olla tollukka
Pistetään päikkärikisat pystyyn, kuka pystyy nukkumaan pisimpään keskellä päivää?Kukkuu! 2h päikkärit.
No ei se onneksi pariin olueen kaadu. -Etenkin kun join ne jo reilusti ennen kuutta.No et olisi saanut ottaa oluttakaan
Ihanaa, mitä saan palkinnoksi?Palstan voittajasta ei liene epäilystä. Nimi alkaa E:llä ja päättyy 7:aan.
No hyvä.No ei se onneksi pariin olueen kaadu. -Etenkin kun join ne jo reilusti ennen kuutta.
Saat palkinnoksi valvoa koko yönIhanaa, mitä saan palkinnoksi?
Meduusalla oli varmaan vilu kylmässä vedessä. Olisit ottanu sen saunan lämpimään paljuun lillumaan.Mulla on villasukat, mies ja rannassa lilluva yksinäinen meduusa.
-Kun katselee yksinäistä meduusaa minuutin, tulee tosi kotoisa ja lämmin fiilis kun tulee takaisin mökkiin mitä parhaaseen seuraan.
Meduusalla oli varmaan vilu kylmässä vedessä. Olisit ottanu sen saunan lämpimään paljuun lillumaan.
omakehu haiseePistetään päikkärikisat pystyyn, kuka pystyy nukkumaan pisimpään keskellä päivää?
Palstan voittajasta ei liene epäilystä. Nimi alkaa E:llä ja päättyy oohon.
Niin ja yöks viekkuun nukkumaanMeduusalla oli varmaan vilu kylmässä vedessä. Olisit ottanu sen saunan lämpimään paljuun lillumaan.