vierailija
Toinen yö vielä rantakalliomökissä. Se on ihana! Laitan kuvan ku pääsen läppärille.
Romantiikkaa rantakalliolla
Toinen yö vielä rantakalliomökissä. Se on ihana! Laitan kuvan ku pääsen läppärille.
Ruokaa, olutta ja tiiät kyllä loput.Ihan kivan kuulonen päivä
Mitäs iltaan sisältyy?
Kuulostaa hyvältä, tosin oluen vaihtaisin viiniinRuokaa, olutta ja tiiät kyllä loput.
Nachoja? Tortilloja? Wingsejä?Mitähän herkkua sitä tänään illalla tekisi/söisi?
Jotain hyvää ruokaa tekisi mieli mutta en osaa päättää että mitä... Pitsaa.. Tortilloja... Vai hesburgeria... Vai vai.. nachoja en ole ikinä tehnytNachoja? Tortilloja? Wingsejä?
Sipsejä ja dippiä illalla.
Maustatko dipin itse vai käytätkö valmis seosta?Sipsejä ja dippiä illalla.
Kyllä voin ollakin, mistä minä sitä tietäisinOlet kyllä. Tunnistin sut heti. Pipmpo.
No nyt tiedät. Laita sellainen tarra otsaan tai rintapieleen että muutkin tietävät heti eikä vasta sitten kun avaat suusi tai otat pipon päästä.Kyllä voin ollakin, mistä minä sitä tietäisin
Yllätyitkö? Minä enSeksiä ja sitomista illalla.
Miksi muiden pitäis se tietää? Eikö riitä, että sinä sen tiedät?No nyt tiedät. Laita sellainen tarra otsaan tai rintapieleen että muutkin tietävät heti eikä vasta sitten kun avaat suusi tai otat pipon päästä.
Valmis mausteseos.Maustatko dipin itse vai käytätkö valmis seosta?
Yllätyitkö? Minä en
Joo, kiitos.
Haluukko slaissin?
Saat syödä loput, mulla iski päälle armoton ruokakooma ja tekis mieli mennä nukkumaanJoo, kiitos.
Olisi kohteliasta varoittaa kanssaihmisiä holtittomasta käytöksestäsi.Miksi muiden pitäis se tietää? Eikö riitä, että sinä sen tiedät?
Olen kanssa monesti aatellut, että pitäs tehdä itsetehtyjä ranuja joskus...mutta tähän saakka se on jäänyt vaan reseptien tutkimisen asteelleTässä odottaessa alkaa kyl tulla nälkä ja ravintelin hampurilaiset ja ne herkkuranskanpotut himottaa.
Aalright, lopetan käyttäytymisen.Olisi kohteliasta varoittaa kanssaihmisiä holtittomasta käytöksestäsi.
Jätä Hese väliinJotain hyvää ruokaa tekisi mieli mutta en osaa päättää että mitä... Pitsaa.. Tortilloja... Vai hesburgeria... Vai vai.. nachoja en ole ikinä tehnyt
Niit on kyl tosi helppo tehdä jos on sellainen vempele millä silputa potut samankokoisiksi suikaleiksi.Olen kanssa monesti aatellut, että pitäs tehdä itsetehtyjä ranuja joskus...mutta tähän saakka se on jäänyt vaan reseptien tutkimisen asteelle