Pahoittelut keskenmenosta! Samassa viikkotilanteessa menetin myös oman pikkuisen heinäkuussa. Suruun tarvitaan oma aikansa, mutta kyllä se elämä lopulta voittaa.Heippa! Liityn keskusteluun mukaan jos passaa taustaa sen verran että pari viikkoa sitten neuvolakäynnillä (10+) huomattiin ettei sykettä enää ole ja pieni menehtynyt 8+. Kkm hoidettiin lääkkeillä ja vielä on vuotoa. Ennestään meiltä löytyy yksi lapsi joka on nyt 1v ja se saatiin aikoinaan ICSIn avulla. Meillä ei ole ollut käytössä ehkäisyä koska ei uskottu raskauteen luomusti, mutta jotain tapahtui ja raskaus kuitenkin alkoi. Ihana yllätys joka päättyi suruun.
Nyt kun suurimmat itkut on itketty niin alkaa jo elätellä toiveita uudesta pikkuisesta. Aikaisemmin kirjoittelin tuonne hoitoketjuihin, mutta en ehkä nyt sinne kuulu kun vielä toistaiseksi yritetään ihan näin. Haasteita itselle ainakin tuo kun pitää antaa aikaa. Olen vähän kaikki mulle ja heti - tyyppiä ja tiedän että harva raskautuu heti uudestaan keskenmenon jälkeen. Ja vielä kun on hoitotaustaa ja nyt luomusti niin..
Kovasti kiinnostaa että syöttekö jotain vitamiineja tai muita vahvisteita joka auttaisi raskautua? Ja oletteko pitäneet yhdet menkat ennen kuin uudestaan olette alkanut yrittämään? Sairaalasta tätä nimittäin toivottiin.
Itse syön vain mama-vitamiineja. Toisaalta minulla/miehellä ei ole todettu mitään ongelmaa mikä raskauden alkua hankaloittaisi. Koen itse, että ajaudun vaan kamalaan stressiin jos alab käyttää jotain ylimääräisiä "vippaskonsteja". Suosittelen silti että pidät huolta raudan, d-vitamiinin ja foolihapon sannista ensisijaisesti. Muita tuotteita sitte fiiliksen mukaan.