Vierailija
En usko.Sydis on varattu edelleen Minulle
En usko.Sydis on varattu edelleen Minulle
Mistä minä tiedän...miks täältä on poistettu se viesti jossa kysyttiin mikä oikeen on homman nimi?
taitaap olla hetero & lepakkojuttu?
MoiMitä sinulle kuuluu Sydis?
Minä myösOlen vähän väsynyt
Kiitos viestistä Sydis!Moi
Ei tässä ihmeitä, lenkillä käyty ja pesulla. nyt ehkä voisi ottaa iltapalaa (vaikka on jo yö melkein )
MItäs sinä?
Huh, en ole ainoa väsynyt Monelta menet nukkumaan? Saako tulla kainaloon?Minä myös
Oi, minullekin maistuisi lohivoikut onko lohi savulohta, graavilohta... vai mitä?Kiitos viestistä Sydis!
Ei ihmeitä täälläkään Jäätelökahvit päivällä , tietsikalla oloa, pyykkejä, raikas pyörälenkki, makoisia lohivoikkuja... Sellaista päivään kuului
Kohta voisi mennä... tule vain viereen, on tylsää ja yksinäistä.Huh, en ole ainoa väsynyt Monelta menet nukkumaan? Saako tulla kainaloon?
Tällaista lämminsavulohta:Oi, minullekin maistuisi lohivoikut onko lohi savulohta, graavilohta... vai mitä?
Kiitos Minullakin on tylsää ja yksinäistä aika useinKohta voisi mennä... tule vain viereen, on tylsää ja yksinäistä.
tuo näyttää hiukan limaiselle....Tällaista lämminsavulohta:
https://aijaa.com/sVM7RB
Valmiiksi kypsennettyä! Tuosta saa tosi näppärästi leivän päälle tai vaikka isomman aterian perunoiden ym kanssa
Joo, joskus onKiitos Minullakin on tylsää ja yksinäistä aika usein
Ystäväni... se ei näytä tuossa niin herkulliselta kuin mitä todellisuudessa. Muovikalvoon on tarttunut hieman kalassa olevaa rasvaa. Olisi pitänyt ottaa kuva valmiista voikusta.tuo näyttää hiukan limaiselle....
jos teet joskus minulle sellaisen voileivän niin syön kyllä
Ei tule ostettua mitään jos olen itsekseen, mutta juon jos on seuraaJuotko koskaan mitään alkoholia?
Mutta joskus on hyvä olla itsekseen, mutta ei ihan koko ajanJoo, joskus on
Ystäväni... se ei näytä tuossa niin herkulliselta kuin mitä todellisuudessa. Muovikalvoon on tarttunut hieman kalassa olevaa rasvaa. Olisi pitänyt ottaa kuva valmiista voikusta.
Voin tehdä!
Ajattelin vain jos tykkäät vaikka raskaan viikon jälkeen rauhoittua ja nauttia siiderin tai muun juoman . Minä joskus teen niin. vaikka siideri, juurespaloja joskus joku dippi ja leffa. onko se paha?Ei tule ostettua mitään jos olen itsekseen, mutta juon jos on seuraa
Pidän joistakin valkoisista ja punaisista viineistä ja rommista. Jotkin muut käyvät myös.
Entä sinä?